duminică, 31 august 2008

19 lucruri pe care un barbat nu le-ar spune niciodata

1. Enrique Iglesias mi se pare un tip foarte tare! Si canta bine.
2. Nu, nu mai beau o bere: maine dimineata am treaba.
3. Sanii tai sunt cam prea mari!
4. Uneori nu vreau decat sa fiu tinut in brate.
5. Evident, imi place sa fac sex cu prezervativ!
6. De cand nu am mai fost impreuna la cumparaturi! Hai sa mergem, promit sa car eu sacosele!
7. De ce sa ne uitam la fotbal cand putem vedea un film bun?
8. Este deja tarziu. Mai bine te imbraci si te conduc eu acasa cu masina.
9. Iubito, merg la cumparaturi. Ai nevoie de tampoane?
10. Stiu ca tu imi poti oferi multe, dar pentru mine si un sarut este suficient.
11. M-am saturat de bere! Prefer sa beau suc natural.
12. Cool, mama ta ne viziteaza din nou si ramane peste noapte!
13. Ma intreb daca vecina noastra isi da seama ca are jaluzelele mereu ridicate cand se dezbraca. Poate ar trebui sa-i spun?
14. Nu incape discutie. In ultima saptamana tu ai facut curat. Acum e randul meu.
15. Poti sa arunci colectia de reviste Playboy. Nu ma mai atrag deloc.
16. Inteleg ce vrei sa spui!
17. Acest film mi se pare prea obscen!
18. Nu astazi! Ma doare capul ingrozitor
19. De ce nu porti chiloti clasici, iubito?

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...