miercuri, 27 noiembrie 2013

Zambete - 27 Noiembrie 2013

La plaja, doua blonde:
- Fata, ia uite la gagiul ala, parca ar fi un vultur !
- Tu, fata, dupa privire ti-ai dat seama ?
- Nu, fata, dupa unghiile de la picioare...
____

Un politist, in tura sa de noapte, este constrans din cauza nevoilor fiziologice sa mearga la toaleta. Ajunge in dreptul unui ecotoilet si sesizeaza ca este ocupat. Disperat, politistul incepe sa strige:
- Cine e acolo? Legitimeaza-te!
- Istrate Cristian Alexandru Florin.
- Hai, iesiti toti 4 afara!
____

- "Domnule, eu nu suport muzica asta de club, dă volumul mai încet, te rog!" i-am zis taximetristului.
"Doamna, eu nici măcar n-am casetofon... Mi s-a spart țeava de eșapament."
____

- Berea nu este aliment asa cum sustin nemtii.
Eu am baut pe saturate si... m-am cam imbatat.
____

UDMR atrage atenția că ungurii au venit în România înaintea iernii. @KMZ
____

Când cineva mă întreabă cu ce mă ocup, îi spun că testez sisteme de securitate.
Sună mai bine decât spărgător de locuințe. @BFPT
____

Niciodată nu fac aceeași greșeală de două ori.
O fac de cinci sau șase ori, ca să fiu sigur. @ BFPT
____

In ziua de azi fetele de 14 ani arata de 18 si se comporta de 21 iar baietii de 21 arata de 18 si se comporta de 14.
____

"Prietenii sunt ca pepenii, incerci o suta si alegi doi, trei."
____

S-ar putea sa fii roman daca... te trage curentul.
____

- Ma, de ce esti prost ?
- Ca sa nu te simti singur.
____

În filmele mute, toată lumea era mută pentru că tipu' de la pian cânta extraordinar.
via George CT.
____

Dilema existentiala a lui Istvan: Oare ce-a fost mai intai, oul sau mama lui?
____

- Cum ai devenit violator? este intrebat inculpatul la tribunal.
- Pai sa vedeti...Eu de fapt am fost intr-un timp cel mai bun detectiv din oras. Frustrarea mea era ca niciodata nu ma puteam apropia de bunaciunile alea perverse, care-si inselau constant barbatii.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...