marți, 5 noiembrie 2013

Zambete - 5 Noiembrie 2013

- Cum joaca doi olteni tenis de camp?
- Unul sta pe un mal al Oltului si celalalt pe malul opus.. apoi isi arunca tenesii unul la altul.
____

- Uite mamico, fa cunostinta, asta e prietenul meu - nu bea, nu fumeaza, nu injura de mama...
- Si nu te plictisesti cu el, fetita mamei?
____

La starea civilă:
- Sunteți de acord să luați de soție această femeie?
- Nu.
- Dar pe asta?...
____

O blonda catre un baiat, pe chat:
- Tu ce computer ai?
- Păi, am Intel Core TM i7-2920XM 2.50GHz, 16GB, SSD 512GB, Dual nVidia GeForce GTX 580M SLI 2GB, Microsoft Windows 7 Home Premium
....dar tu?
- Eu am un laptop. Roz!
____

- Chiar vrei sa te recasatoresti cu fosta ta sotie?
- Asa de multi bani a trebuit sa ii dau a divort, ca a devenit o partida buna!
____

Studiu: 1 din 5 români formează 20% din populaţia României!
____

Un oltean intra intr-o librarie si spune:
- Va rog, sa-mi dati un glob al Olteniei.
____

Olteanul vine acasa alcoolizat. Nevasta il intampina:
- Cum ai venit, draga?
- Ca fulgerul...
- Cum adica ca fulgerul?
- In zig zag...
____

- Ieri i-am făcut o primire călduroasă noului nostru vecin de altă etnie.
Tîmpiții de la ISU au trecut în raport „incendiere”
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...