vineri, 18 iulie 2014

Doza de zambete - 18 Iulie 2014

- Te-ai însurat sau tot singur te ocupi de gospodărie?
- Da.
- Ce “da”?
- Da, m-am însurat şi tot singur mă ocup de gospodărie.
____

Într-o librărie, un client întreabă:
- Aveţi cartea “Cum să-ţi îmbunătăţeşti memoria”?
- Da, dar nu aţi cumpărat-o şi săptămână trecută?
____

Zece blonde la facultate... Bine, fie... 5 blonde la facultate...
Chiar, exista blonde la facultate ?!
____

Doua blonde, cu masina intr-un sat:
- Uite ce cal frumos!
- Nu e cal, e porc!
- Nu, nu, sigur este cal. Porcii n-au coarne!
____

De la o vreme încoace, primesc tot timpul de la prieteni mesaje de tipul "CMF???". Mă scot din sărite. Mie nici nu-mi place fotbalul.
____

Ion Creangă:
- This is me, Nică Cherry, memories...
____

Bula: Mi-a spus cineva că sportul te ajută să iei decizii bune în momente dificile.
Așa este. Astăzi, după ce m-am întors de la sală, am decis să nu mă mai duc acolo niciodată.
____

Brazilia a fost de 10, in ultimele doua meciuri...
____

Un cetatean respectabil este adus in fata judecatorului fiind acuzat de vatamare. El se apara:
- Cand l-am vazut pe prietenul meu Popescu, dimineata la ora 3, cand am intrat in camera sotiei mele, zambindu-mi din pijamaua mea si spunandu-mi: buna dimineata, am simtit ca trebuia sa fac ceva.
____

Luis Suarez va fi cumparat de Barcelona pentru o suma fabuloasa.
Profilactic, toti jucatorii echipei si-au facut vaccin antitetanos.
____

În urma meciului dintre Brazilia și Germania, parerea unanima a fost ca Brazilia a fost intradevar o gazda primitoare.
____

Știrile de la noi ar trebui să înceapă cu avertismentul: "BAZATE pe o poveste reală".
____

Cine nu te critică azi, te va bîrfi mâine.
____

- Ce au în comun Brazilia și nevastă-mea?
- Amândouă și-au luat mare bătaie acasă.
Bancuri Fine Pentru Tine
____

I: De ce, atunci cand legendarul mester Manole construia Manastirea Argesului, tot ce facea intr-o zi a doua zi se surpa?
R: Era zgarcit la bani, folosea materiale chinezesti.
____

Perla La BAC :
Poetii nici ei nu stiau ce scriu, de aceea suntem intrebati mereu ”Ce a vrut sa zica autorul”
____

Universitatea Harvard i-a oferit Ioanei Petrescu 3 miliarde de dolari ca să declare că a terminat la Yale.
____

Persoanele care aleargă în parc la 9 dimineaţa mai sunt cunoscute şi sub denumirea de şomeri.
____

- Oare ce se vor face constănțenii fără Mazare ?
- Vor manca fasole !
____

Intre prieteni.
- Am o problema cu alcoolul...
- Adica?
- Nu mi-l pot permite.
____

NASA a descoperit 2 planete foarte asemănătoare cu Pământul. Probabil sunt făcute în China..
____________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...