joi, 3 iulie 2014

Doza de zambete - 3 Iulie 2014

Bula: Am aflat că vecinul care pune manele la ora 3 dimineaţa are câine.
Acum, la ora 2, pun eu ultrasunete.
____

Popa:
- Ce-mi băgai, fiule, în buzunar?
Enoriașul:
- O bancnotă de 50.
Popa:
- Apăi, de ce crezi că-i zice sutană?
____

Seful spune un banc. Toti rad, cu exceptia unuia.
- Tu de ce nu razi?
- Nu are rost, maine imi dau demisia!
____

Solomon se duce la psihiatru si spune ca are o TRILEMA deosebita. Psihiatrul zice:
- Poate o dilema!
- Nu dom` doctor eu am o trilema. Sa va explic. Acum doi ani l-am imprumutat pe Moritz cu 1 milion de dolari pentru un an. M-am gandit ca ar fi cazul sa-mi recuperez banii si m-am dus la el.
Are o vila splendida si ma primeste o blonda naucitoare care imi spune ca e sotia lul Moritz . Ma invita la o cafea pana apare ala acasa. Din vorba in vorba am ajuns sa ne ... hmmm. Intre... timp apare Moritz. Moritz se dezbraca repede, se baga cu noi in pat si incepe sa ma .... hmmm, in ... hmmm. Scap de acolo si fug acasa. Seara ma gandesc ca totusi vreau sa-mi recuperez banii, asa ca a doua zi ma duc iar si patesc acelasi lucru.
Acum, dupa o luna am o trilema.
Pentru ce oare ma duc acolo: să-mi iau banii, să hmmm blonda sau sa ma hmmm Moritz in hmmm?
____

Pun pariu ca echipa Braziliei va fi singura din acest Campionat Mondial care nu va pleca acasa.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...