miercuri, 20 august 2014

Doza de zambete - 20 August 2014

Bubulina: Când prietenul meu mi-a zis: "Sunt la supermarket, iau țigări și vin..." mă așteptam la cu totul altceva.
____

Blonda zambeste gales la politist:
- Nu credeti ca 300 de lei e cam prea mare amenda?
- Unde lucrati? - intreaba politistul.
- La supermarket.
- Bine, atunci va dau numai 299,99!
____

Perle de la examenul pentru cetatenie:
In cadrul interviului, e vorba despre o discutie libera intre autoritati si persoana care solicita cetatenia. In urma cu doi ani, revista Tango a facut o selectie a perlelor rezultate din examenele pentru obtinerea cetateniei romane. Iata mai jos cateva exemple:
- Stiti cine este presedintele Romaniei?
- Da, domnul Troian Basculescu.
*
- Cine a fost Stefan cel Mare?
- A fost un presedinte roman care a reusit sa bage Romania in NATO.
*
- Ce stiti despre relieful Romaniei?
- Este un relief bun, unde din pacate exista si infractori.
*
- Cine are drept de vot in Romania?
- Cine zice guvernul.
*
- Ce va place dumneavoastra cel mai mult in Romania?
- Faptul ca e deschisa pana tarziu, aici e o viata care noi n-am avut-o.
*
- Aveti prieteni romani?
- Am, dar nu mai am, ei au furat de la mine niste afaceri. Dar nu suparat, nu sunt, nu suparat, Dumnizeu are griji.
*
- Stiti care este religia majoritara in Romania?
- Este crestini din aceia care nu stau pe scaun in biserica.
*
- Aveti un loc de munca in Romania?
- Nu am loc caci este foarte aglomerat, mai ales dimineata si seara.
*
- Ce apreciati la poporul roman?
- Caci ii place negrii mai mult decat tiganii, desi tiganii sunt nu asa de negri.
*
- Va place muzica romaneasca?
- Da, mie imi place foarte mult, pentru ca canta despre lucruri fara razboi si Fuego si Pepe sunt niste un fel de simbol etnic.
*
- Cunoasteti vreun sportiv roman?
- Nu cunosc pe nimeni, dar ii stiu pe toti, unii sunt Civu, Haghi, Ghicu, Nadia, Ducadal, Curnicova si Becali.
*
- Care e cea mai importanta calitate a cetateanului roman?
- Calitatea intai.
*
- Aveti familie?
- Am, dar nu este familia mea, este familia lui prietenul meu.
*
- Pe o scara de la 1 la 10, la ce nivel credeti ca va aflati cu limba romana?
- Nu am scara acasa, locuiesc la un bloc.
*
- Ce impresie aveti despre istoria Romaniei?
- E foarte frumoasa pentru ca are culori stralucite pe coperta.
*
- Cu ce va ocupati aici, in Romania?
- Eu nu sunt ocupat cam niciodata.
____

10 lucruri despre plimbarea pentru Antena 3
• Câtă nobleţe! Deşi era băsist, un tânăr inimos a ajutat protestul Antena 3 să treacă strada;
• Studiu efectuat de o firmă de aparate auditive: 60% dintre participanţi erau acolo pentru că în loc de "Antena Trei" înţeleseseră "Avem Tigăi";
• Pentru prima oară în istorie, protestatarii au avut mai multe bastoane decât jandarmii;
• N-a fost un marş cât a fost un târâş;
• În seara marşului, mii de bucureşteni au ajuns la spital cu muşcături de zombie;
• De la Rahova, Voiculescu le-a dat o singură indicaţie jurnaliştilor A3: "Cine n-are bătrâni, să-şi cumpere!"
• Cel mai tensionat moment a fost când ultraşii de la Ripensia şi Venus Bucureşti au încercat să ridice o piatră cu care să arunce în jandarmi;
• Zona de lângă Palatul Cotroceni a fost eliberată uşor: “Le aruncam o pânză neagră pe cap şi adormeau”;
• Marşul a avut şi efecte bune: Au fost identificaţi de rude zeci de bunici senili dispăruţi de acasă;
• Radu Beligan a declarat despre protestul pensionarilor că “e normal ca tineretul să se mai înfierbânte. Aşa eram şi eu la 75 de ani!”.
____

Melodia lui Dan Voiculescu la puscarie : eu Varanu‘ dorm.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...