miercuri, 6 august 2014

Doza de zambete - 6 August 2014

- Ioane, sunt însărcinată! Copilul e al tău!
- Mărie! Cum aşa? Păi, noi nici măcar nu am făcut dragoste!
- Ştiu, Ioane! Şi eu sunt şocată!
____

Bula, necajit, vorbeste cu ginecologul sotiei lui:
- Doctore, sunt casatorit de trei ani. In primul an, nevasta-mea a nascut un baiat, in al doiea an, a nascut gemeni, in al treilea an, tripleti... Ce ma fac?
- Nu va ingrijorati. Mai mult de sase deodata nu se poate!
____

Merge o femeie la medic, o doare ceva in abdomen.
- E din cauza apendicelui, trebuie scos.
Peste cateva luni, merge ca o doare in gat.
- E din cauza amigdalelor, trebuie scoase.
Peste un an, iarasi:
- Domnule doctor, mi-e cam frica sa va spun, dar am dureri de cap ingrozitoare!...
____

- Taticule, cum faceati mai demult fotografii in gradina, daca telefonul fix era legat cu cablu, in dormitor?... (funmail2u)
____

"Viata e trista la noi, in schimb salariul e hazliu."
____

"Viata e liniuta dintre data nasterii si data mortii."
____

"Sa multumesti pe toata lumea e imposibil.
Dar sa-i enervezi pe toti e floare la ureche."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...