sâmbătă, 13 septembrie 2014

Doza de zambete - 13 Septembrie 2014

Bula:
Am sunat azi din greseala la 112...
- Alo, Pompierii... Ce s-a intamplat? se auzi in receptor.
"Baga-mi-as!... Or sa creada astia cand or veni ca-s un idiot" imi zic. Asa ca mi-am dat foc la casa...
____

Dacă am pierdut ceva... stau liniștit... nu am pierdut mult...
Dacă am pierdut mult... stau relaxat... nu am pierdut totul...
Dacă am pierdut totul... îmi trăiesc viața că nu mai am ce pierde
____

Polițistul îl oprește pe Ion, ii da amenda, Ion plătește si-i zice polițistului: "căldura mare, dom'politist. "
A doua zi la fel, amenda, Ion plătește după care zice: "căldură mare, dom'politist"
A treia zi polițistul îl oprește iar pe Ion si-i zice:
- Azi nu-ți mai dau amenda, dar spune-mi și mie de ce tot spui "căldură mare"?
Ion răspunde:
- Pai, cum altfel să-ți spun "arde-te-ar focul"?
____

Alege un numar de la 40 la 80.
Inmulteste cu 3. Scade 11.Adauga 17, imparte 2 si inchide ochii.
Intuneric, nu-i asa?
____

Bula: Astăzi, la mine, au fost martorii lui Iehova și au început să-mi povestească despre cât este de important să-ți ajuți aproapele. La rugămintea mea, de a-mi spăla closetul și a duce gunoiul, ei, nu știu de ce s-au supărat și au plecat.
____

Incredibil! Ce titluri a ratat presa tabloidă pentru că s-a inventat prea târziu:
Nu o să-ți vină să crezi ce a pățit Nicolae Ceaușescu la Târgoviște!
Șoc! Dispariția anului! Dinozaurii sunt de negăsit, organizațiile de protecție a animalelor au intrat în alertă!
Râzi de nu mai poți! Vezi unde își ascunde țeapa Vlad Țepeș!
Avertizare cod portocaliu de potop! Intră aici să vezi care sunt speciile de animale vizate...
Ștefan cel Mare, ești rocker sau n-ai avut timp să te tunzi?
Șocant! Vezi ce au pățit Horea, Cloșca și Crișan pentru că au făcut grevă!
Exclusiv! Băiatul lui Mihai Viteazu agață fete cu calul!
Ipoteză-șoc: codul roșu de glaciațiune ar putea avea efecte dezastruoase! VEZI AICI dacă ești pe lista animalelor aflate în pericol!
Intră aici să vezi ce insulă MARE și-a tras Cristofor Columb!
____

La usa unui avocat bate cineva la usa:
- Cine sunteti?
- Martorii lui Iehova..
- In ce proces?!
____

Bula: Nu ştiu ce se întâmplă în ţara asta. Scolaritele se îmbraca ca niste p*ostituate şi p*ostituatele ca nişte scolarite. Nici nu stii ce sa iei cu tine, bani sau bomboane?!
____

Au fost interzise oficial decolteele la partidele de sah, deoarece barbatii nu se mai puteau concentra decat la o singura piesa, la o tura...
____

Putem creste valoarea leului! Spre exemplu, o moneda de 10 bani poate fi gaurita si exportata ca nasture cu pretul de 20 de bani!
____

Dupa o vreme de stat in Bucuresti, un chinez se intoarce acasa. Este intrebat:
- Cum e in Bucuresti?
- Foarte bine. Oameni putini, metroul aproape tot timpul gol...
____

De luni incepe scoala. Iar o sa creasca vanzarile de tigari la bucata...
____

E ciudat cum o ploaie torentiala scoate atletul din tine...
____

Ea: Nu ca vreau sa ma laud, dar am terminat o dieta de 14 zile in 2 ore si 14 minute.
____

- Daca pe o tejghea sunt 3 oua galbene si 3 rosii, cate oua sunt in total ?
- 6
- Gresit. Sunt doar 3 oua... celelalte 3 sunt tomate !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...