vineri, 3 octombrie 2014

Doza de zambete - 3 Octombrie 2014

Doamna Smith era sigură că soţul o înşeală cu servitoarea, aşa că s-a hotărât să-i întindă o cursă: i-a dat liber servitoarei în weekend, dar nu i-a spus soţului...
Seara în pat, soţul, ca de obicei, s-a plâns de dureri de burtă îngrozitoare şi a şters-o la baie.
Imediat soţia a intrat în camera servitoarei şi s-a ascuns sub plapumă.
Nici nu a intrat bine de pe uşă în pat, că a şi simtit cum el a sărit direct pe ea, fără
nici un cuvânt şi a trecut la treabă.
După ce a terminat, în timp ce el încă gâfâia, soţia, triumfătoare spuse :
- Nu-i aşa că nu te aşteptai să mă găseşti în patul ăsta ?! şi aprinse brusc lumina.
- Nu, doamnă !!! răspunse grădinarul surprins.
____

Noaptea târziu sună telefonul. Soţia ridică receptorul:
- Scumpo, sunt eu. Vin acasă. Nu am întârziat prea mult, nu?
- Nu, scumpule.
- Dar, pot să vin cu 7-8 prieteni?
- Desigur, scumpule.
- Mai stăm, mai vorbim…
- Bine, scumpule; va pregătesc rapid nişte sandvişuri, o gustare, ceva?
Bărbatul tace, apoi spune:
- Mă scuzaţi, sigur am greşit numărul…
____

79% din oameni sunt slabi la matematică. Din fericire, eu fac parte din ceilalți 31%.
(via IXI- Pb. zilei)
____

El: Pot spune ca o respect cu adevarat pe fosta mea nevasta...
De cand am divortat, nu m- a mai deranjat niciodata.
____

Profesorul: Ce a vrut sa spuna poetul in versurile: "Frunza verde de albastru,/ Ma doare un cal maiastru"?
Elevul: Nu stiu, ca n-a vrut sa ne zica...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...