joi, 9 octombrie 2014

Doza de zambete - 9 Octombrie 2014

- Ai ceva de băut?
- Apă.
- Dar ceva mai tare?
- Gheaţă!
____

Domnisoarele se impart in doua categorii: "bine imbracate" si "bine ca sunt imbracate"!
____

Bula: M-am speriat atat de tare dupa ultimele inregistrari cu Bercea Mondial, incat dis-de-dimineata am plecat sa-mi platesc toate datoriile catre clanurile mafiote.
Am platit curentul, intretinerea, impozitul pe masina, darile locale si taxa radio-tv.
____

Sotia: - Ghici ce i-am cumparat mamei de ziua ei? O matura electrica!
Sotul: - De ce?!!? Ca sa ajunga mai repede la noi?
____

A man received a message from his neighbor:
"Sorry sir, I am using your wife... day and night... when you are not present at home... In fact - more than you; I confess because now I feel so much guilty... Hope you will accept my sincere apologies".
...And the man shot his wife...
A few minutes later, he received another message: "Sorry sir, spelling mistake... wifi. Not wife".
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...