joi, 27 noiembrie 2014

Doza de zambete - 27 Noiembrie 2014

De pe un forum pentru femei:
- Toata noaptea am plans. Spuneti-mi va rog, de ce?
____

Cand am intrat in restaurantul ala de lux, imbracat intr-o pereche de salopete murdare, imi zice mucosul ala de barman:
- Imi pare rau domnule, dar nu puteti intra aici imbracat asa...
- Serios? i-am raspuns. Atunci n-ai decat sa-ti repari singur instalatia de incalzire!
____

- Mi-am inscris sotia la karate.
- Si?
- Am invatat sa calc, sa dau cu aspiratorul, sa gatesc, iar la spalat de rufe sunt on extaz!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...