miercuri, 5 noiembrie 2014

Doza de zambete - 5 Noiembrie 2014

Puteţi ghici câţi ani am? Întreabă cochet o doamnă
- Scuzaţi-mă, dar nu am idee!
- Vă dau un indiciu: fiică-mea merge la grădiniţă.
- E educatoare?
____

Seful o suna pe secretara pentru a-l chema la el pe contabilul unitatii, iar secretara ii spune:
“Sefu, a iesit afara. S-a dus sa joace la loto.”
A doua zi, la fel: “Sefu, tocmai a plecat sa parieze la cursele de cai.”
A treia zi, dupa inca o incercare de a-l vedea pe contabil, secretara ii explica: “Sefu, a plecat iarasi sa joace la pronosport.”
“Ce inseamna asta?”- intreba nervos seful. “A innebunit? Pleaca din orele de program pentru probleme personale?
Secretara ii raspunde: “Da, pentru ca este ultima lui sansa sa mai echilibreze balanta contabila a acestei luni”
____

Bula: Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la treaba asta... Mai ales că eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul.
____

Bubulina: Dentistul meu mi-a zis că rămân fără dinți în gură dacă-i mai dau invitatii la Candy Crush Saga. (sursa: diseara.ro)
____

Lui Ponta i se propune sa zica un banc:
- Nu stiu sa spun bancuri, dar stati sa lansez bugetul pe 2015, sa vedem atunci daca mai rade cineva! (sursa: diseara.ro)
____

Victor Ponta: “Singura problemă pe care PSD o are cu numirea domnului Iohannis la Interne este una de comunicare, pentru că noi nu vorbim germana iar dânsul nu întelege rusa." via KMKZ
____

- Tu pe cine ai votat ?
- Pe Ali baba, ca are doar 40 de hoti...
(Via ciocarlani)
____

Ca să fie sigur de câștigarea alegerilor, Victor Ponta va introduce taxa de votat cu Iohannis...
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...