sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Doza de zambete - 3 Ianuarie 2015

Sotul se intoarce mai devreme acasa si-si gaseste sotia in pat cu un tip necunoscut:
- Faceti cunostinta, el este sotul meu iar acesta este Vasile. Si pana cand voi o sa va cunoasteti mai bine, eu voi merge sa chem salvarea.
____

Erau 3 frati: Bula, Strula si Itzic care stateau in cort. Deodata se aude un zgomot de afara. Bula,curajos spune:
- Pasul meu e usor ca al pisicii salbatice, iau privirea agera ca a vulturului, fratii mei albi sa fie fara grija, ma duc eu sa vad ce se intampla. Iese din cort... liniste... POC! se aude de afara. Intra Bula in cort cu un ochi vanat. Nici un comentariu, nici un zgomot. Dupa inca 10 minute se aude alt zgomt afara. Strula se ridica si spune:
- Pumnul meu zdrobeste orice dusman. Fratii mei sa nu aiba teama, ma duc eu sa vad ce se intampla.
Iese... liniste... deodata, POC! Intra Strula in cort cu un ochi invinetit. Liniste. Se aseaza... Se scurg alte 3 minute, iarasi un un zgomot. Itzic se ridica, isi ia pistolul si spune:
- Trag cu arma ca un stapan al savanei si ma furisez ca o umbra a noptii, fratii mei sa nu aiba teama, ma duc sa vad ce se intampla.
Iese din cort... liniste... deodata se aude: POC! Intra Itzic in cort cu un ochi invinetit. Intra tatal in cort si spune:
- Ce-ati facut ma? Iar ati calcat pe grebla?
____

Afara ninge. Nevasta-ta e extaziata. A gasit o superoferta la anvelope de iarna si le-a cumparat. Tu nervos. N-aveti masina.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...