joi, 12 martie 2015

Doza de zambete - 12 Martie 2015

Bula: Azi am avut analiză la un client care m-a tratat cu cafeluțe, croisant, somon de la catering și alte bunătăți. Am terminat treaba, iar fiindcă a fost atât de drăguț, la plecare i-am stricat intenționat ceva la server, ca să mă mai cheme și mâine.
____

Un barbat perfect e dispus sa astepte ore in sir pana cand prietena sa e gata in doua minute.
____

"Toată lumea a tras: armata – în unii, securitatea – în alţii, justiţia – de timp, nomenclatura – foloase, poporul – nădejde."
Constantin Pruteanu
____

- Dragul meu, trebuie să-mi cumpăr alt ceas. Al meu s-a defectat.
- Draga mea, dar e o cheltuială inutilă. Oricum tu vei întîrzia tot timpul.
- Bineînţeles, dar eu vreau să ştiu şi cu cât.
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...