marți, 11 august 2015

Doza de zambete - 11 August 2015

Bubulina: Iubitul meu este cel mai romantic bărbat din lume! El a început să plângă atunci când a văzut inima pe care am inscripţionat-o pe capota noii maşini!
____

Intre prieteni:
- Nevasta-mea nu-mi cere niciodata nimic.
- Nici a mea. Doar imi porunceste!
____

- Stilul tau de condus e ingrozitor! ii zice Bula sotiei.
- Hai sa fim seriosi, ca nu e chiar atat de rau, raspunse ea.
Bula a scuturat din cap, a tras in piept o gura mare de aer, dupa care a deschis usa masinii si a inceput sa inoate catre suprafata.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...