vineri, 14 august 2015

Doza de zambete - 14 August 2015

Î: Ştiţi povestea cu fiul iepei, Făt-Frumos?
R: Cică Bulă era medic veterinar stagiar într-un sat. Într-o zi, vine la el o iapă gestantă şi-i spune:
- Fiule, ajută-mă să făt frumos!
____

În timpul celui de-al doilea război mondial, Bulă a fost întrebat:
- Ce te-a făcut să te înrolezi în armată?
- M-am înrolat din mai multe motive. Am vrut să-mi slujesc patria, am vrut să lupt contra fascismului, am vrut să construiesc o lume mai bună, demnă de eroii ei, dar motivul principal a fost că m-au înhăţat ăştia.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...