miercuri, 19 august 2015

Doza de zambete - 19 August 2015

Stewardesa:
- De ce strigati? De ce sunteti nervosi? Ok, v-a scuturat de cateva ori... Un gol de aer obisnuit. O zona cu turbulente... Se mai intampla... Gata, gata, ne linistim. Totul e bine? V-ati calmat? Ok, merg sa linistesc si pasagerii!
____

"Barfa inseamna sa auzi ceva ce-ti place despre cineva care nu-ti place." - Earl Wilson
____


- Doctore, aici scrie că trebuie să iau pastilele astea în fiecare zi, tot restul vieţii… Aşa e?
- Da, aşa am scris.
- Va trebui să trec foarte des pe la farmacie înseamnă…
- V-am dat eu un tub… e mai mult decât suficient!
____


Ea si el la magazin :
- Iubitule, nu-mi mai pot dezlipi ochii de pe rochia asta superbă ! Este grandioasă ! Este magnifică! Este...
- Bine, bine, dragă ! M-ai convins ! Stai că-i fac o poză și te mai uiți și acasă la ea !
____

Bula: Sunt exact ca și grădina zoologică din Piatra Neamț. N-am niciun leu.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...