vineri, 25 septembrie 2015

Doza de zambete - 25 Septembrie 2015

- Mai bine suna "Noi" decat "Tu" si "Eu".
- Mai bine suna tu, ca eu n-am minute...
____

Noua luni il porti in pantece, sapte ore te chinui sa-l nasti, sute de nopti nedormite... Rezultatul: seamana cu taica-su...
____

- Am fost ieri la zoo. A fost tare interesant, am dat pana si mancare la lei!, ii zice Bula nevesti-sii.
- Foarte dragut din partea ta, spune ea, ce le-ai dat sa manance?
- Cativa pinguini...
____

- Pana ieri eram sanatos tun.
- Si ?
- Am fost la doctor...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...