miercuri, 9 septembrie 2015

Doza de zambete - 9 Septembrie 2015

Bunicul si nepotul sau discutau. Nepotul spune :
- Am pe Facebook o gramada de prieteni pe care nu i-am intalnit niciodata!
- Pe vremea mea ii numeam prieteni imaginari...
____

Bula:
"- De ce te dai drept ofiter de politie? ma intreba politistul.
- Pentru ca-s beat!... i-am raspuns. Scuza ta care e? "
____

Luna de miere, tânăra soție:
- Iubitule, tu ai mâncat din prima tartă gătită de mine. Mâine am să mai fac una, dar ia spune, ți-a plăcut? Hai, te rog, spune-mi. Te rog, spune măcar un cuvânt, sau dă un semn de viață.
____

La nunta unei campioane olimpice la ”Aruncarea ciocanului”, domnișoarele de onoare au prins buchetul, în celălalt capăt al orașului.
____

- Cati ani ai?
- 25.
- Asta spuneai si acum 3 ani!
- Eu nu sunt genul de om care azi zice una, iar maine alta!
____


La judecatorie. Proces de divort. Judecatorul intreaba:
- Doamna, care este motivul divortului?
- Avem viziuni diferite in privinta religiei, dle judecator!
- Ce vreti sa spuneti prin asta, dna?!
- Sotul meu nu vrea sa recunoasca faptul ca eu sunt ZEITA lui!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...