luni, 19 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 19 Octombrie 2015

Gheorghe: Azi când am ajuns acasă, nu mi-a venit să cred ce am auzit de la nevastă-mea, şi anume că fiul meu de 5 ani nu e de fapt al meu...
Ea mi-a spus că de altădată să fiu mai atent pe cine iau de la grădiniţă.
____

Gheorghe: Mesaj pentru ăla care mi-a furat adidaşii cât timp eram în castelu' gonflabil: Frate, maturizează-te!
____

În atenţia tuturor femeilor!!!
A apărut noua tigaie cu protecţie electronică împotriva arderii mâncării: este dotată cu senzor care, atunci când mâncarea este aproape gata, deconectează internetul, opreşte televizorul şi blochează semnalul telefonului!
____

Într-un magazin de profil:
- Cât e un metru pătrat de gresie?
- Cât să fie!? Un metru lungime pe un metru lățime!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...