luni, 16 noiembrie 2015

Doza de zâmbete - 16 Noiembrie 2015

Se întâlnesc doi vechi prieteni:
- Ce mai face papagalul tău?
- Din păcate a murit...
- De ce? Era bolnav?
- Nu, a murit de ciudă. De când m-am însurat, el nu a mai scos o vorbă în casă, nu reuşea să o depăşească pe nevastă-mea!
____

- Cum traversează românii strada?
- Se uită la semafor şi dacă e verde, trec, iar dacă e roşu aleargă.
____

Gheorghe: Mă întâlnesc recent cu un prieten pe care nu-l mai văzusem de mult timp. Cum mă vede, el mă întreabă:
- Ce mai faci, omule?
- M-am însurat.
- Cu cine?
- Cu nevastă-mea, bineînţeles.
- Bine, bine, dar cine e?
- O fată...
- Păi, ai mai pomenit tu pe cineva căsătorit cu un bărbat?
- Daaa.
- Pe cine?
- Pe nevastă-mea.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...