marți, 8 decembrie 2015

Doza de zâmbete - 8 Decembrie 2015

Gheorghe: Căutam ieri un pom de Crăciun, când am văzut un indicator:
"Brazi pentru Crăciun, la 30 de metri"
Am făcut stânga-mprejur şi-am plecat acasă... cum să-ncapă aşa ceva în sufragerie ??
____

Un porc şoptea în coteţ: am auzit eu de unu' ce guiţa si dupa 26 decembrie !!
Ceilalţi:
- Du-te, mă !
____

- Iubitule, abia aştept să te întorci din delegaţie. Nici nu ştii cât îmi lipseşti !
- Ştiu, iubito, că te arde doru'...
- De unde ştii ?!? Ți-a spus Diana aia ? Eram sigură, că şi ea s-a culcat cu el şi e geloasă...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...