joi, 11 februarie 2016

Doza de zâmbete - 11 Februarie 2016

Gheorghe: În sfârşit, pe 30 februarie, mă însor! Sunteţi toţi invitaţi la nunta mea!
____

- Domnişoară, vă privesc şi nu am cuvinte…
- Dar bani ai?
____

Copilul îşi întreabă părinţii:
- Ce-mi luaţi de ziua mea?
- O chitară.
- Am deja chitară.
- Ştim. Ţi-o luăm.
____

O blondă superbă, îmbrăcată într-o rochie cu decolteu, se prezintă la un interviu de angajare la o mare firmă de telecomunicaţii din Bucureşti. Angajatorul o întreabă:
- Domnişoară, care credeţi că este cel mai mare defect al dumneavoastră?
Blonda, foarte timidă răspunde:
- Cred că sinceritatea…
- Domnişoară, spune angajatorul, nu cred că sinceritatea ar putea fi considerată un defect.
Blonda, de data asta mai hotărâtă, îi răspunde angajatorului:
- Mă doare în cot de părerea dumneavoastră!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...