miercuri, 20 aprilie 2016

Doza de zâmbete - 20 Aprilie 2016

3 accidente de motocicletă, 3 motociclişti în spital, 3 paturi în salon. Vine televiziunea şi ia interviu motocicliştilor. Primul motociclist. Un picor în ghips. Reporterul:
- Cum s-a întâmplat accidentul, văd că aveţi un picior în ghips, nu aveaţi viteză prea mare, nu-i aşa ?
Motociclistul:
− Păi, să vedeţi... eu... Suzuki... 300 km/ h... coaja de banană pe carosabil... am derapat puţin, am recăpătat controlul, dar totuşi am intrat în şanţ lejer, am o mică fisură 3/4 tibia stângă, trece, nimic grav.
Al doilea motociclist. O mână şi un picior în ghips. Reporterul:
− La dumneavoastră cum s‘a întâmplat? Văd că aveţi o mână şi un picor în ghips !
Motociclistul:
− Eu mergeam liniştit pe stradă... 250 la ora... ştiţi.. Kawasaki., când deodată văd un Suzuki că mă depăşeşte. Zic ‘nu se poate, nu e mai tare ca mine‘ şi accelerez după el. Deodată îmi sare pe vizorul căştii o coajă de banană de la Suzuki, mi‘a blocat vederea, am frânat... am derapat puţin... am o mică fisură de tibie şi peroneu, puţin luxat antebraţul... nimic grav, trece.
Al treilea motociclist. Mumie. Ghipsat din cap în picioare. Reporterul:
− Precis dumneavoastră aveaţi viteză, nu glumă ! Cum s‘a întâmplat ?
Motociclistul:
− No, eu... Mobra... 50 la oră... Trec pe lângă mine 2 motociclişti în viteză. Eu am crezut că stau pe loc, şi... m‘am dat jos de pe motoretă..M‘am rostogolit eu un pic... m‘am ridicat în picioare şi văd 2 motociclişti în şanţ. Îmi arunc casca, fug să îi ajut şi... o coajă de banană... iau o ceafă de asfalt... şi traumatism cranio-cerebral cu paralizie temporară.
____

Accident auto - a fost călcată o oaie. Martor, un scriitor...
- Vă rog să ne povestiţi cum s-a petrecut.
- Domnule poliţist, atunci când lumina lunii atingea duios spicele de grâu, care dansau în adierea vântului de seară, iar trifoiul îşi trimitea în aer mireasma dulce, o oaie...
- Vă rog, relataţi pe scurt.
- Păi ştiţi, înainte să treacă maşina, ieşea oaia din lucernă; după ce a trecut maşina, ieşea lucerna din oaie.
____

Femeia face un bărbat din fiul său în 20 de ani, în timp ce altă femeie vine și îl prostește în 20 de secunde.

Bărbații conduc lumea, iar femeile îi conduc pe bărbați.

Un bărbat nu va câștiga niciodată o ceartă pe care a început-o.
Un bărbat nu va caștiga niciodată o ceartă pe care nu a început-o.

Chiar și cel mai deștept bărbat a fost cel puțin o data prostit de o femeie.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...