marți, 17 februarie 2009

Bancurile zilei - 17 Februarie 2009

Camera ascunsa:
http://www.trilulilu.ro/DLaurentiu/b1a69c58d0557d
............................................................................

- Domnule doctor, ca să rămîn însărcinată mai repede trebuie ca soţul meu să poarte chiloţi strîmţi sau largi?
- Cel mai bine ar fi să nu poarte deloc.
____

În sala de aşteptare a unui cabinet particular o pacientă se confesează altei paciente:
- Cînd nu mă simt bine mă duc la doctor, căci trebuie să trăiască şi el. Pe urmă, cumpăr medicamente de la farmacist, căci trebuie şi el să trăiască. Apoi ajung acasă şi le arunc, că şi eu trebuie să trăiesc.
____

Mama la doctor cu copilul bolnav. După ce consultă copilul, doctorul se adresează mamei:
- Dezbracaţi-vă, doamnă!
- Eu, da' de ce!?
- Să vă fac altul, că ăsta moare.
____

Într-o vară, compania la care lucra Dave l-a transferat în alt oraş şi el a trebuit să-şi facă vizita medicală. Toate analizele au ieşit bine, dar doctorul n-a putut să nu remarce:"Cum vă descurcaţi cu aşa dimensiune mică?""Foarte bine", răspunde Dave, "am nevastă, 3 copii şi o viaţă sexuală bogată. Numai cîteodată, ziua, am probleme să o găsesc prin pantaloni.""Dar noaptea?" întreabă doctorul."Noaptea nu am probleme pentru că sîntem doi care o caută".
____

- Spune-mi sincer, doctore, chiar nu am nimic grav la inimă?
- Calmaţi-vă, domană, vă asigur că inima dv. o să bată toată viaţa!
____

- Domnule doctor, am avut un coşmar toată noaptea: se facea că trăgeam de o uşă pe care scria ceva.
- Şi ce scria?
- Împinge!
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...