vineri, 6 august 2010

Sa zambim si azi - 6 August 2010

Bula la scoala o-ntreaba pe invatatoare:
- D-na invatatoare, e adevarat ca pe mine m-o adus barza ?
- Da mai Bula !
- Aia ce are pene albe si negre ?
- Da Bula !
- Cu picioare lungi si ciocul rosu?
- Da Bula !
- Apoi sa ma iertati, da’ tata nu f**e asa ceva.
____

La ora de psihiatrie studentii invata despre starea de calm,de iritare si de furie.
Profesorul formeaza un numar de telefon.
- Alo, va rog frumos cu Radu,spune.
- Aici nu exista niciun Radu.
- Iata starea de calm, spune profesorul.
Mai suna o data la acelashi numar de telefon.
- Alo, va rog frumos cu Radu.
- V-am spus ca aici nu exista nici un Radu.
- Iata starea de iritare,spune profesorul.
Mai suna inca o data.
- Alo, va rog sa mi-l dati pe Radu la telefon.
- Bai nu mai suna aici du-te dreaq,ti-am spus ca nu exista nici un Radu aici!
- Aceasta a fost ultima stare, de furie.
Se ridica Bula si spune:
- Mai exista o stare:cea de disperare.
Bula ia telefonul, suna la acelasi numar si spune:
- Sunt Radu, m-a cautat cineva ?
____

A doua zii de dupa vacanta de vara:
Profa – Copii ati scris compunerea aceea care vam dat-o ???
Copii – DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Profa – Ia sa vedem cat de mult ati scris.Popescu cate pagini ai scris ?
Popescu – 5 Doamna profesoara !
Profa – Bravo !
Profa – Ioan ! Cate pagini ai scris ???
Ioan – 15 Doamna profesoara !
Profa – Bravo !
Profa – Bula!Cate pagini ai scris ???
Bula – 50 Doamna profesoara !
Profa – 50 ?!?!?!?! Ia sa auzim introducerea !
Bula – Un calaret merge la Ierusalim…
Profa – Bravo!Acum sa auzi sfarsitul !
Bula – Un calaret pleaca de la Ierusalim…
Profa – Bravo ! Citeste acum cuprinsul !
Bula – Tagadam-tagadam-tagadam-tagadam-tagadam…
____

La scoala este inspectie. Inspectorul pune urmatoarea intrebare:
- Copii, ce faceti daca sunteti intr-o padure si vine ursul ?
Bula ridica mana. Profesoara ingrozita, dar inspectorul deja a observat mana ridicata.
- Sa raspunda cel din ultima banca.
- Bula, raspunde frumos !
- Pai incep sa alerg catre un copac.
- Dupa aceea ce faci ?
- Ma urc in copac.
- Si daca ursul se urca si el pe copac ?
- Ma sui pana in varful copacului.
Profesoarei nu-i vine sa creada ca Bula a raspuns asa frumos, ca nu a spus nici o prostie.
- Si daca ursul se suie si el pana in varful copacului ?
- Sar din copac.
- Si daca sare si ursul ?
- Alerg la un alt copac.
- Si daca alearga si ursul dupa tine ?
- Ma urc in copac.
- Si daca se urca si el in copac ?
- Mai dute’n p***a matii, tu tii cu ursul ?
____

Bula la bar bea bere, deodata apare Strula si ii spune:
- Bula ti-o murit soacra !
- Nu ma face sa rad ca am buzele crapate !
____

Se duce Bula in armata . Dupa cateva comenzi neexecutate generalul striga :
- Aviatie inamica la pamant !
Toti soldatii iau pozitia “culcat” numai Bula statea drept .
- Ce faci Bula ?
- Ma ascund sub un copac !
- Dar unde vezi tu copaci ?
- Dar dumneavoastra unde vedeti avioane ?
____

Bula – inspector pe capitala la colegiul medicilor este trimis la Spitalul 9 sa vada cum sta treaba…
Ajunge la spital, intra, peste tot erau medici, pacienti, asistente, toti pe jos cu o gaura mare in piept si intr-o balta de sange.
Urca si la etajul I, la fel, la etajul II, aceasi poveste.
Intra in biroul directorului spitalului si-l gaseste pe scaun, cu picioarele puse pe birou cu un cutit mare in piept plin de sange. Cu o ultima rasuflare acesta isi trage cutitul din piept si i-l infige lui Bula in piept si-i spune:
Esti la leapsa !
____

Stiinte Naturale:
- Am invatat ieri la scoala ca apa nu are nici miros, nici gust, nici culoare, dar nu este adevarat – spune Bula mamei sale.
- De ce spui asta ?
- Pentru ca am pus ieri doi litri de apa in berea lui taica-miu si a observat imediat…
____

La scoala…doamna diriginta ii intreaba pe copii ce au mancat de dimineata:
- Ionut, tu ce ai mancat inainte de a pleca la scoala ?
- Pai…eu am mancat un sandwich !
- Bravo Ionut !!!
- Maria…tu ce ai mancat ?
- Eu am mancat un ou prajit !
- Buna Maria !
- Bula tu ce ai mancat ?
- Ceai !!!
A doua zi, povestea se repeta, ajunge diriginta la Bula , il intreaba ce a mancat, iar Bula raspunde:
- Ceai !!!
- Mai Bula, zi-le parintilor tai sa iti dea ceva mai consistent de mancat dimineata ca mereu te vad foarte palid la fata !
Se duce Bula acasa ii zice lu’ taicasu’ ce i-a zis diriga, iar ta-su de colo:
- Zi ma si tu ca ai mancat pulpe !
Zis si facut. A 3-a zi la scoala ii intreba diriginta pe copii ce au servit de dimineata…ajunge la Bula:
- Bula ce ai mancat in dimineata asta ?
- Pulpe !!!
- Bravo mai Bula…cate ?
- 2 cani !!!
____

Profesoara la scoala, incercind sa stimuleze mintile scolarilor, a intrebat:
- Ce este rosu aprins si stralucitor ?
Bula sare si raspunde:
- Un camion de pompieri!?!
- Nu, zice profesoara, dar imi place cum gindesti. Altcineva? Maria zice:
- Un mar ?
- Corect ! zice profesoara.
Apoi Bula zice:
- Am si eu o intrebare… Ce este lunga, tare, rotunjita, cu par la un cap, si o bagi si scoti din gura ?
- Bula !!!…tipa profa, noi nu vorbim asa aici !!!
La care Bula zice:
- Periuta de dinti!!! Dar imi place cum ginditi.
____

Intr-o zi Bula mergea pe strada impingand un butoi. Prietenul lui Bula il intreaba:
- Unde te duci, Bula ?
- La doctor.
- Si de ce impingi butoiul acela ?
- Pai doctorul a spus: “Bula, vino cu urina peste o luna” .
____

Bula la scoala in ora de dirigentie:
- Doamna profesoara am aruncat pe geam niste hartie…
- Bine Bula dar sa nu se mai intample !
Dupa cateva minute vine un baietel tot plin de sange cu bratu` rupt si cu ochiul negru.
Profesoara il intreaba:
- Si tu cine mai esti ?
- Eu sunt “niste hartie” !
____

Bula si Bulangioaica erau casatoriti de 25 ani. Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
- Ce e cu valiza asta, fa?
Se rosi Bulangioaica un pic si zise:
- Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza. Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
- Ce e, fa, cu cartofii astia?
- Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselat… am pus un cartof in valiza.
- E, lasa ca nu-i asa rau. Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
- Pai, de cate ori am adunat un kil, l-am vandut.
____

Bula este foarte neascultator la gradinita. Mama lui ii spune:
- Bula, daca nu inveti sa te comporti, o sa te schimbam cu un copil bun !
- Nu va cred…
- De ce nu ne crezi, Bula ?
- Pai cine ar fi tampit sa schimbe un copil bun cu unul rau ?
____

- Bula, spune profesorul catre el, spune-mi o propozitie scurta !
- Oaia paste.
- Bine. Acum spune-mi alta.
- Oaia paste.
- Da asta ai mai spus-o Bula !
- Da….dar asta ii alta oaie !!
____

Bula isi intreaba prietena:
- Draga mea, tu stii sa faci sex in scris?
Tipa, sta, se gandeste si spune:
- Nu !
Bula:
- Atunci treci la oral !
____

Rodica e cea mai uritica fata din clasa. Intr-o zi, Bula o intreaba:
- Rodica, stii ce o sa patesti tu cind o sa fii mare?
- Nu.
- Nimic.
____

Bula ajunge in America si nu stia cum sa faca rost de bani. Merge el prin oras si vede un cabinet: ” Dr. John vindec toate bolile din lume ” . Mai merge ce mai merge si vede un alt cabinet : ” Dr. Smith vindec toate bolile din lume ” . Se gandeste el sa-si deschida un cabinet asemanator. Zis si facut. ” Dr. Bula vindec toate bolile din lume “. Acum concurentii s-au gandit sa-l elimine si trimit la el un om sa spuna ca nu are gust.
Pacient : Dom’ doctor orice mananc nu pot sa simt gustul mancarii. Nu stiu ce sa fac?
Bula : Se rezolva. Asistenta, vezi dulapul 6, sertarul 5, 2 lingurite.
Pacient : Pai dom’ doctor asta-i c*cat.
Bula : Pacient recapatat gustul.
A doua zi pacientul vine din nou.
Pacient : Dom’ doctor am o mare problema. Nu tin minte nimic. Uit de la mana pana la gura.
Bula : Nici o problema. Se rezolva. Asistenta, vezi dulapul 6, sertarul 5, 3 lingurite.
Pacientul : Dom’ doctor daca-mi dati iar c*cat …
Bula : Pacient recapatat memoria.
A treia zi pacientul vine iar.
Pacientul :Stiti dom’ doctor am o mare problema. Stiti eu cu femeile nu prea pot, ce mai , nu mi se scoala.
Bula : Se rezolva si asta. Asistenta te rog dezbraca-te.
Se dezbraca asistenta, se misca pe langa pacient, nimic.
Bula : Da e adevarat dar stati linistit se rezolva. Asistenta dulapul 6 ,sertarul 5, 6 lingurite.
Pacientul : Dom’ doctor daca-mi dai iar c*cat te f*t si pe tine si pe asistenta de nu va vedeti.
Bula : Pacient recapatat potenta
_________________________________________________________________






Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...