miercuri, 9 februarie 2011

Sa zambim si azi - 9 Februarie 2011

O poveste scurta despre fericire
A fost odata ca nicodata un baiat care i-a cerut unei fete sa se marite cu el.
Fata a spus “NU”.
Si a trait fericita pana la adanci batraneti……..
Fara sa spele,
Fara sa gateasca,
Fara sa calce pentru nimeni,
Iesind cu prietenele ei,
Facand-o cu cine avea chef,
Cheltuindu-si banii pentru ea insasi,
Fara sa lucreze pentru altcineva.
Sfarsit.
…Problema este ca de mici NU ne spuneau povestile astea…
…Si ne-au prostit cu tampenia aia cu “Fat-Frumos” …
____

Daca ar fi sa traim viata in sens invers
Am incepe prin a muri, astfel am scapa de aceasta trauma, care ne urmareste
toata viata.
Apoi ne-am trezi intr-un azil de batrani si ne-am simti din ce in ce mai bine pe zi ce trece.
Am fi externati intr-o buna zi pe motiv ca suntem sanatosi …. si am incepe sa primim banii de pensie.
In fine in prima ta zi de lucru ai primi cadou un ceas de aur.
Ai lucra 40 de ani, pana ai fi suficient de tanar sa poti incepe sa profiti de sfarsitul perioadei de activitate.
Ai trai din petrecere in petrecere , ai bea , ai face dragoste, n-ai avea probleme grave.
Te-ai pregati pentru studiile universitare….apoi colegiul … te-ai juca cu prietenii fara nici o obligatie pana ai deveni copil.
Ultimele 9 luni le-ai petrece plutind linistit, bucurandu-te de incalzire centrala, room service, etc….
In final ai parasi aceasta lume.
____

Vorbe de duh haioase
Fii optimist! Daca viata iti ofera lamai, cere si Martini.
Trebuie sa facem sport pentru ca sa fim niste morti frumosi, cu muschi.
Acuma nu stiu daca viata e ca porcu’ ptr ca e scurta sau e scurta pentru ca e ca porcu’.
Tine-te departe de ciocolata! Hainele iti intra la apa din cauza ei.
Unde ti-e televizorul acolo ti-e si casa.
Fetele astea frumoase, blonde…. de ce isi vopsesc radacinile firelor de par in negru?
Sexul este ca mancarea de cartofi. E buna si fara carnat, dar cu carnat e cea mai adevarata.
Bun lucru e si schizofrenia. Macar pot sa-mi trimit SMS-uri.
Ideile cele mai proaste se materializeaza cel mai repede.
Americanii se uita de sus la bastinasii care alunga demonii cu sunete de toba, insa ei cred ca pot dizolva ambuteiajele cu sunet de fluier.
Femeile castiga mai mult daca sunt frumoase decat daca sunt destepte, unui barbat ii va veni intotdeauna mult mai usor sa se uite decat sa gandeasca.
Atat am ras la gluma sefului, pana am inteles ca de fapt era tema noastra de lucru pentru ziua respectiva.
Nu e niciodata traziu sa incepi sa faci sport asa ca… eu mai astept.
Daca in ziua a III-a au fost create Soarele, Luna si stelele, atunci cum au fost masurate primele doua zile?
Sexul prin telefon iti satisface si cele mai ascunse dorinte daca stii sa manuiesti bine receptorul.
Centura de siguranta poate ca iti ingradeste miscarile, dar tot nu o face atat de mult ca si scaunul cu rotile.
Draga Mos Craciun. Anul trecut nu mi-ai adus o multime din cadourile cerute de mine. Dar doar pentru ca nu ai concurenta nu ar trebui sa te lasi pe tanjala.
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...