marți, 27 august 2013

Zambete caniculare - 27 August 2013

O doamnă caută o femeie care s-o ajute în gospodărie . Se adresează patronului unei agenţii de plasare :
- Am nevoie de o femeie care face tot ce-i spun, nu mă contrazice , nu e obraznică , nu are păreri proprii , e sârguincioasă şi nu se plânge niciodată.
- Îmi pare rău ,doamnă .Cred că trebuie să vă adresaţi unei agenţii matrimoniale . Dvs. căutaţi de fapt un soţ !
____

Daca oamenii chiar ar fi asa influentati de computere pe cat se spune, trei sferturi dintre utilizatorii Facebook ar fi devenit fermieri de succes.
____

Asa cum pe pachetele de tigari sunt poze cu efectele oribile ale tutunului, tot asa si pe plicurile cu bani de mita ar trebui puse poze cu catuse, gratii, bastoane de politisti, arpacaş, vaselina, etc.
____

Sotul isi ridica capul din ziar:
- Ai zis ceva,draga?
- Asta a fost ieri...
____

Cele mai nerusinate fiinte de pe Pamant sunt barbatii: de unde au iesit acolo se si baga!
____

- Am avut ocazia odata sa cunosc cea mai obeza femeie pe care am vazut-o vreodata in viata mea.
N-am sa uit niciodata... Fulguța o chema.
____

- Mai , tu pe limba iti pui pre*ervativul ? intreaba Maria pe Ion
- Da ! Vreau sa incep cu un o*al !
____

Moștenirea tronului regelui Cioabă, contestată: regele Hagi și prințul Cristea și-au exprimat nemulțumirea.
____

Intentionez sa traiesc vesnic. Pana acum sunt in grafic.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...