luni, 17 februarie 2014

Doza de zambete - 17 Februarie 2014

O tanara ii cere masina tatalui sa iasa in oras. A doua zi, tatal se trezeste, isi face cafeaua si iese sa ia ziarul din curte. Pe la ora pranzului, cand se trezeste, fata coboara in bucatarie.
- Scumpo, la ce ora ai venit asta-noapte?
- Nu foarte tarziu tata…
- Inseamna ca trebuie sa-i vorbesc baiatului cu ziarele sa nu-l mai arunce sub roata din fata a masinii.
____

La librărie :
- Nu vă supăraţi, la raionul "Mama şi copilul" nu am găst nicio carte "Tata şi copilul"!
- Căutaţi la "SF"-uri ...
____

"Aseară am venit tarziu de la carciumă si am incercat să mă strecor in dormitor dar soția m-a auzit și a aprins lumina.
- La ora asta se vine?!, a urlat ea. Și cine e barbatul ăsta gol care a urcat in pat peste mine?!
- Bună, iubito!,am replicat. El este Steve, probabil cel mai bun jucator de poker contra căruia am jucat vreodata și ăăă..."
____

Mama: Bula, de ce ai luat o nota asa de mica in test ?
Bula: Din cauza absentei, mama !
Mama: Nu pot sa cred Bula, ai lipsit in ziua testului ? !
Bula: Nu mama, baiatul care statea langa mine a absentat !
____

Daca mananci cate un baton de ciocolata in fiecare zi, timp de 36500 de zile, o sa traiesti 100 de ani. GARANTAT
____

Cum recunoşti un român la înmormântarea caprei unui vecin? E unicul care dansează.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...