duminică, 5 octombrie 2008

SMS-uri amuzante

Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta, dar eu unde sa ma ascund?

Am fost arestat pentru port ilegal de frumsete si trafic de inteligenta! Salveaza-ma!

Acest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase. Evident, l-am trimis la un numar gresit. Ne pare foarte rau pentru deranj.

Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

Prietene, aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete... deci la urma urmei lumea are nevoie de tine!

S-a gasit un cadavru neidentificat, mic de statura, urat, chel, fara creier. Mi s-a facut frica, spune-mi ca traiesti!

Am fost arestat pentru port ilegal de frumsetze si trafic de inteligentza ...am fost nascut la cererea femeilor ...cand m-am nascut am fost scos la licitatzie si am castigat milioane de $, iar in momentul de fatza sunt printz al femeilor!

Un prieten bun e ca un sutien: greu de gasit, confortabil, sprijinitor, te tine strans, si intotdeauna aproape de inima ta.

Vreau sa iti simt gustul...vreau sa musc din tine...sa tremuri cand te ating, te vreau mai mult decat orice...Snickers!!!

Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume... Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.
.............................................................................................

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...