duminică, 18 ianuarie 2009

Bancurile zilei - 18 Ianuarie 2009

Melodii pentru copii: Romanesti si Straine
http://www.trilulilu.ro/Cuciurean/0498677e9c4eee
..........................................................

- Ştii că pianul meu dă şi ora exactă?
- Ce tot vorbeşti acolo?
- Fii atentă.
Tînărul se aşează la pian şi atacă o bucată. Imediat, se aud ciocănituri în perete şi o voce:
- Ce v-a apucat iar? La ora unu noaptea?
____

În pauza unui concert, la bufet:
- Delicioasă prăjitura asta, îţi lingi buzele!
- De de muzică ce zici? Îţi lingi urechile!
____

Un conte priveşte micul grup de turişti care, conform programului, pot vizita vechiul castel o zi pe săptămînă. În timp ce o face pe ghidul, observă un tînăr al cărui chip i se pare tulburător de cunoscut. Se apropie de el şi îl întreabă:
- Nu cumva mama dumitale, în tinereţe, a lucrat la castelul meu, în calitate de cameristă?
- Nu, domnule, mama n-a fost niciodată aici. În schimb, tatăl meu, cînd era flăcău, a fost grădinar la acest castel. Era un tînăr foarte chipeş.
____

- Ia te uite pe cine văd! Să mă crucesc, nu alta! Am crezut că ai murit!
- Ce te-a făcut să îţi închipui asta?
- M-am întîlnit cu nişte amici, la o şuetă. Toţi te-au vorbit numai de bine.
____

Bernard Shaw a fost întrebat de un curios:
- Ce părere aveţi, dacă Shakespeare ar trăi azi, ar fi considerat la fel de extraordinar?
- Sigur că da. Ba chiar şi mai mult.
- De ce?
- Nu vă daţi seama? Ar avea o vîrstă de peste cinci sute de ani.
____

- Aveţi cartea "100 de metode care te învaţă cum să trăieşti numai din salariul propriu"?
- Regretăm, s-a epuizat. Dar vă oferim alta, la fel de utilă: "Basmele românilor" de Petre Ispirescu.
____

- Bine, m-aţi convins. O să închei o asigurare pentru caz de deces la compania dv. Dar spuneţi-mi, cît de repede puteţi plăti asigurarea?
- Extrem de repede. Iată, vă dau un exemplu. Admiţînd că aţi cădea, din greşeală, de la etajul 40 al firmei, cînd treceţi prin dreptul mezaninului, noi vă şi întindem banii, e de ajuns să-i apucaţi.
____

- De ce sînt ouăle atît de tari, Safto? Cît timp le-ai fiert?
- Cincisprezece minute, coniţă.
- Dar nu te-am învăţat eu că un ou moale trebuie fiert trei minute?
- Ba da, coniţă, dar ele au fost cinci!
____

- Dumneata numeşti asta supă de pasăre? Vă bateţi joc de clienţi sau ce?
- Nu, domnule, nu vrem să jignim pe nimeni, dar e supă de pasăre. Aş putea să precizez doar că e o supă de pasăre extrem, extrem de tînără. Practic vorbind, e apă în care fierbem noi ouăle, cînd clienţii le comandă foarte tari.
____

Un cititor îi scrie unui cunoscut umorist:"Vă rog să mă iertaţi, dar glumele pe care le publicaţi sînt atît de penibile, încit n-aş rîde nici dacă mi le-ar spune şeful meu!"
____

- Vreau să cumpăr o duzină de batiste. Să fie dintre cele mai fine!
- Batistele noastre sînt atît de fine, încît ai senzaţia că nici nu foloseşti batista!
____

- Vreau o carte de bucate.
- Pe care o doriţi?
- Daţi-mi-o pe cea mai subţire. Vreau să slăbesc.
____

- Cum de ţi-ai făcut maşina zob?
- Am lovit un cetăţean.
- Şi numai dintr-atîta ai boţit-o aşa rău?
- Păi cetăţeanul respectiv se afla într-un autobuz.
____

- Nu ţi-e teamă să zbori cu avionul?
- De ce să-mi fie teamă? Statisticile spun că, din opt mii de oameni, doar unul moare în accident aviatic. Majoritatea sfîrşesc în patul lor. Deci e mai riscant să stai în pat decît în avion.
____

- Ura! Joc în sfirşit într-o piesă. Debutez!
- Ce rol ţi-au dat?
- Sînt fata în casă. Bat la uşă să anunţ că masa e servită. Stăpîna îmi strigă: "Nu intra, sînt obosită, în seara asta nu cinez".
____

- Ce-aveţi cu băiatul de-l bateţi cu atîta înverşunare?
- A spus că-s obeză, neobrăzatul şi mincinosul!
- Şi credeţi că asta o să vă ajute să mai daţi jos din şunci?
________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...