sâmbătă, 25 aprilie 2009

Bancurile zilei - 25 Aprilie 2009

Camera ascunsa:
http://www.trilulilu.ro/juci_1969/e90ca599fa6b79
http://www.trilulilu.ro/mihai2581/b6c58261a6b1f8
.............................................................................................

Un poliţist emancipat stă alături de un ţigan pe marginea drumului, în aşteptarea autobuzului, şi-i spune acestuia:
- Ştii tu cum arătăm noi doi acum?
- Nu, dom' căpitan, îi răspunde ţiganul.
- Ca un vultur şi un rahat.
- Bine, domnu' general. Atunci eu trebuie să-mi iau zborul că mi-a venit autobuzul.
____

Ora 7 dimineaţa. Un echipaj de poliţie opreşte un autoturism pentru un control de rutină. Poliţistul se deplasează la maşina oprită.
- Bună dimineaţa, sergent Popescu de la brigada de poliţie rutieră, actele la control, vă rog.
- ?!?!?!?!? (şoferul nimic)
Poliţistul ciocăneşte în geam şi repetă:
- Actele la control, vă rog.
- ?!?!?!?!? (nici o reacţie din partea şoferului)
Poliţistul deschide portiera maşinii şi şoferul cade pe asfalt. Contrariat, întreabă:
- Aţi consumat băuturi alcoolice?
- Nuuuuuuu, dom' şef.
- Auzi bă, păi ce eu sînt prost? Ia suflă în fiolă.
Suflă omu' şi nimic, fiola rămîne albă. Poliţistu' în gîndul lui "bă, fir-ar mă-sa a dracu', iar ne-au dat ăştia fiole expirate". Ia o altă fiolă, verifică să aibă termenul de valabilitate neexpirat şi îi spune şoferului:
- Ia suflă, bă, şi în asta.
Suflă ăsta şi tot nimic.
- Bă, tu ai băut.
- N-am băut, şefu'.
- Lasă că te trimit la institutul de medicină legală să faci analiza sîngelui.
Şoferul spăşit:
- Nu mă trimite, dom' şef, că mă nenoroceşti. Eu sînt şofer profesionist şi dacă îmi iau ăia abecedaru' rămîn fără pîine.
- Ahaaaaaaa, deci ai băut!
- N-am băut, şefu'.
- Da cum ai facut, bă?
- Şefu', îţi spun dacă mă laşi să plec.
- Bagă.
- Dimineaţa mă scol devreme, iau o juma' de votcă, fac o clismă cu ea, organismu' se simte bine, gura nu miroase...
- Băăăăăăăăăăă, eu te las să pleci da' să nu mai spui la nimeni, că te ia mama dracului. Dacă află şefii noştri, dupa aia la control ne obligă să vă mirosim nu numai gura, ci şi c***'.
____

Doi poliţişti stau de vorbă:
- Dom' sergent, nu cumpăraţi o juma' de porc?
- Pentru ce? Să se răstoarne în coteţ?
____
S-a luat hotărîrea ca la fiecare staţie de benzină să existe un psihiatru şi un poliţist. Primul ca să verifice sănătatea mintală a celor care cumpără produse petroliere, iar cel de-al doilea pentru a-i lua în primire pe cei declaraţi sănătoşi de către primul şi a-i întreba de unde au avut banii.
____

Un poliţist opreşte o maşină, se apropie de ea şi-i spune şoferului să sufle în fiolă.
"Nu pot face asta, domnule poliţist, am astm şi dacă aş face asta aş face o criză".
Atunci poliţistul îi spune că trebuie să meargă la spital să dea o probă de sînge.
"Nu pot face asta, domnule poliţist, am hemofilie şi dacă mă înţep sîngerez pînă mor".
Poliţistul nu cedează şi îl invită să dea o probă de urină.
"Nu pot nici asta, domnule poliţist, sînt şi diabetic şi mi-ar creşte foarte mult zahărul din sînge".
"Nu-i nimic, atunci vă rog să coborîţi şi să mergeţi pe linia asta albă".
"Nu pot face nici asta, domnule poliţist" răspunde şoferul.
"De ce?" întreabă poliţistul.
"Pentru că sunt beat".
____

Un poliţist examinînd un geam spart:
- Este grav, este spart pe ambele părţi…
____

De ce cară poliţiştii apă în portbagaj? Ca să nu le moară sirena.
____

Un poliţist cade într-un canal fără capac. Iese, se propteşte cu un cot pe gura canalului şi apelează la logică:
- Dacă era capacul pus, cum mai ieşeam eu de-aici?
____

Test de engleză la academia de poliţie:
- Vă rog să-mi spuneţi, întreabă examinatorul pe un poliţist care părea mai răsărit, patru cuvinte în engleză!
- Da, spune acesta, Metro Goldwin Mayer.
- Şi al patrulea?
- Uauuuuu!
____

Test de italiană la poliţişti. Examinatorul, un colonel de poliţie, îl întreabă pe unul din poliţişti:
- Come ti chiamo?
La care acesta răspunde:
- Ma per che?
- Maperche şi mai cum?
____

Doi poliţişti pe un aeroport unde păzeau...
- Măi, uite, eu nu pot să înţeleg cum poate un terorist să deturneze ditamai avionu' care e aşa de mare...
- Măi tîmpitule, nu-l deturnează cînd e la sol, ci în aer sus cînd devine mic de tot…
____

Cîţi poliţişti arestează un negru în Manhattan? Doi: unul îi pune cătuşele si celălalt îi cară casetofonul.
____

De ce îşi linge un poliţai ceasul? Pentru că a auzit că TIC-TAC are doar 2 calorii…
____

Pleonasm : Poliţist cretin…
____
De ce poartă poliţiştii mănuşi pînă la cot? Ca să ştie de unde să îndoaie mîna…
____

Un poliţist la magazin:
- Bună ziua, televizoare color aveţi?
- Bineînţeles.
- Daţi-mi şi mie unul verde.
____

Într-o seară, pe stradă, o bătrînică striga cît o ţineau plămînii:
- Săriţi! Săriţi! hoţii... Prindeţi-l repede....
Un poliţai care era în preajmă o întreabă mirat:
- Ce se întîmplă, doamnă? V-a furat cineva ceva?
- Da, da, uite-l pe cel ce fuge acolo, prindeţi-l ... a vrut să mă violeze....
La care poliţaiul:
- Nu-i nimic, doamnă, nu vă agitaţi atîta, lăsaţi că vine altul.…
_________________________________________________________________

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...