joi, 9 aprilie 2009

Zambim cu Murphy - 9 Aprilie 2009

Dragut:
http://www.trilulilu.ro/meganet/c3b843238a8164

http://www.trilulilu.ro/crisu3/4e80c481fd9138

http://www.trilulilu.ro/Sisk/86389d16dfc20d
............................................................................................

Legile lui Murphy:


Ceea ce este mai dificil de făcut este, de obicei, ceea ce trebuie făcut.
____


Orice s-ar întîmpla, fă în aşa fel încît să pară făcut intenţionat.
____


Cei care locuiesc cel mai aproape ajung ultimii la întîlnire.
____


Produsul Efort x Timp relevă o constantă.
Dacă se dă un timp iniţial mare pentru a face ceva, efortul iniţial va fi mic. În timp ce timpul tinde spre zero, efortul tinde spre infinit.
____


Dacă nu ar exista ultimul minut, nu s-ar face nimic.
____


Nimic nu este atît de definitiv ca ceva care se anunţă a fi provizoriu. Şi invers.
____


Neaşteptatul se produce întotdeauna.
____

Cei care sunt incapabili să înveţe din erorile trecute sînt condamnaţi să le repete.
____


Spune NU, apoi negociază.
____


Cele mai simple subiecte sunt cele despre care tu nu ştii nimic.
____
În fiecare operă genială recunoaştem ideile pe care le-am abandonat.
____

Nu te contrazice niciodată cu un prost: s-ar putea ca oamenii să nu observe diferenţa dintre tine şi el.
____


Un plan bun azi este mai bun decît un plan perfect mîine.
____


Treburile mărunte sînt rezolvate prompt. Cele importante nu sînt rezolvate niciodată.
____


Fiecare sistem are propriul său mod de a consuma mari cantităţi de hîrtie: în societăţile socialiste, prin completarea formularelor în cît mai multe exemplare, în societăţile capitaliste, prin afişarea unor postere mari şi prin împachetarea unui produs în patru ambalaje.
____


Cu cît sunt mai mari (n-are importanţă cine sau ce), cu atît lovesc mai tare.
____


Nu lua niciodată o decizie dacă poţi să faci pe altcineva să o ia.
Corolar : Nimeni nu ţine o evidenţă a deciziilor pe care ai fi putut să le iei şi nu le-ai luat; toată lumea va ţine însă evidenţa deciziilor greşite.
____


Hîrtiile vitale îşi vor dovedi vitalitatea mişcîndu-se din locurile în care le-ai lăsat spre locurile în care nu te astepţi să le găseşti.
____


În orice parte te întorci cînd intri în lift, încărcat cu bagaje, butoanele vor fi pe partea opusă.
____


Liftul vine întotdeauna după ce ţi-ai pus jos sacoşa.
____
A pune întrebări tîmpite este mai uşor decît să corectezi greşeli tîmpite.
____

Cel care ezită are probabil dreptate.
____

Cînd ai dreptate, fii logic. Cînd n-ai, fii evaziv.
____

La nevoie, orice instrument sau obiect apropiat de tine devine ciocan.
____

Cel care sforăie adoarme primul.
____

Dacă mai multe lucruri ar fi putut merge rău şi nu s-a întîmplat aşa, ar fi fost pînă la urmă mai bine dacă s-ar fi întîmplat.
____

Dacă un lucru iese bun cu adevarat, producătorii vor înceta să-l mai fabrice.
____

Gradul de dezvoltare al unei ţări se măsoară prin raportul dintre preţul unui automobil şi cel al unei lame de ras. Cu cît raportul este mai mic, cu atît este mai înalt gradul de dezvoltare.
____

Trăieşte din venit, chiar dacă trebuie să faci împrumuturi pentru asta.
____

Dacă se blochează, forţeaz-o. Dacă se rupe, oricum trebuia înlocuită.
____
Atunci cînd ajungi să te pricepi într-adevăr la ceva nu mai ai nevoie s-o dovedeşti.
____

În orice scriere, numărul de erori creşte în proporţie directă cu încrederea autorului în sursele secundare.
____
Dacă două veşti rele nu fac una bună, încearcă cu trei.
____

Ceea ce nu poate fi desfăcut se va desface în bucăţi.
____

Sticla fierbinte arată exact ca sticla rece.
____

Un obiect sau o informaţie foarte necesare vor fi cel mai greu de găsit.
____

Neplăcerile vin în valuri.
____

Dacă ai ajuns mai devreme, acţiunea se va anula. Dacă ai ajuns la timp, va trebui să aştepţi. Dacă ai ajuns tîrziu, va fi prea tîrziu.
____
Orice lucru care merită făcut trebuia făcut ieri.
____
Scula de care ai nevoie lipseşte din trusă.
____
Pentru cele mai multe operaţii sînt necesare trei mîini.
____

Piuliţele rămase nu se potrivesc niciodată cu şuruburile rămase.
____

Cu cît îţi planifici mai atent o lucrare, cu atît mai mare este confuzia cînd ceva nu merge cum trebuie.
____

Măsoară cu un micrometru, precis. Însemnează cu o cretă, discret. Taie cu o secure, definitiv.
____

Maşinile defecte vor funcţiona perfect cînd va apărea depanatorul.
____

Timbrele care nu se lipesc cînd le umezeşti se vor lipi de alte lucruri atunci cînd nu vrei.
____

Nu întreba frizerul dacă e necesar sau nu să te tunzi.
____

Ce să faci ca să devii nefericit:
1. Uită lucrurile bune din viaţă şi concentrează-te asupra celor rele.
2. Atribuie o valoare excesivă banilor.
3. Gîndeşte-te că eşti indispensabil pentru slujba, comunitatea şi prietenii tăi.
4. Consideră că eşti împovărat de muncă şi că oamenii încearcă să profite de tine.
5. Gîndeşte-te că eşti excepţional şi că ai dreptul la privilegii speciale.
6. Fii convins că îţi poţi controla sistemul nervos prin pură voinţă.
7. Uită drepturile şi sentimentele altora.
8. Cultivă o aparenţă pesimistă tot timpul.
9. Nu uita niciodată un necaz.
10. Nu uita să-ţi pară rău pentru tine.
____

Ştii că ai paranoia atunci cînd nu poţi găsi nimic rău ce-ar fi din vina ta.
____

Este uşor să inventezi o problemă; mult mai greu este să sesizezi o problemă reală şi să o formulezi corect.
____
Evenimentele anticipate nu sînt niciodată pe măsura aşteptărilor.
____

Un răspuns rapid valorează cît o mie de răspunsuri logice.
____

Cel mai repede merge acela care călătoreşte singur, dar nu are nimic de făcut cînd ajunge acolo.
____

Dacă, în cursul mai multor luni, numai trei evenimente importante la care vrei să participi au loc, vor cădea toate trei în aceeaşi seară.
____
Legile informaţiei:
1. Informaţia pe care o ai nu este cea pe care o doreşti.
2. Informaţia pe care o doreşti nu este cea de care ai nevoie.
3. Informaţia de care ai nevoie nu este cea pe care o poţi obţine.
4. Informaţia pe care o poţi obţine costă mai mult decît poţi să plăteşti.
____
Informaţia se transmite mult mai repede celor care au mai puţină nevoie de ea.
____

Instrucţiunile clare vor produce, inevitabil, interpretări multiple şi contradictorii.
____

Cînd ai găsit un răspuns, verifică-l: probabil că nu este corect.
____

Orice ai economisit azi va fi necesar mîine pentru a plăti o notă neaşteptată.
____

Dacă mai multe lucruri pot merge prost, vor merge în cea mai defavorabilă secvenţă.
____
Probabilitatea de apariţie a unui eveniment este invers proporţională cu dezirabilitatea lui.
____

Indiferent de ce merge prost, probabil că arată bine.
____

Cînd se pare că lucrurile nu se mai înrăutăţesc, ai răbdare, se vor înrăutăţi curînd.
____
Nimic nu este atît de prost încît să nu devină şi mai prost.
____

Există două categorii de oameni: cei care împart oamenii în categorii şi cei care nu împart oamenii în categorii.
____
Dacă primul lucru pe care-l faci dimineaţa va fi să mănînci o broască rîioasă crudă, în tot restul zilei nimic mai rău n-o să ţi se întîmple.
____

Dacă vezi doar un fragment dintr-un film bun, data viitoare cînd mai reuşeşti să prinzi acelaşi film, vei vedea exact acelaşi fragment pe care l-ai mai văzut o dată.
____

Întotdeauna găseşti uşor ceea ce nu cauţi. Iar ceea ce cauţi găseşti abia în ultimul loc în care poţi căuta.
____

Ceea ce numim păcat la alţii, pentru noi este experiment.
____

Atunci cînd camera de filmat se opreşte pe un prim-plan al unui sportiv, el tocmai va scuipa.
____

Fazele palpitante se petrec numai cînd priveşti spre tabela de marcaj sau ai ieşit să-ţi cumperi un sandviş. Dacă, din întîmplare, te uiţi la teren, faza se va petrece în dreptul peluzei opuse celei în care stai.
____

Ori de cîte ori un superstar este transferat la echipa ta favorită, el nu va mai fi la fel de bun. Ori de cîte ori un jucător necunoscut pleacă de la echipa ta, el va deveni un star.
____

Cel mai puţin experimentat pescar va prinde cel mai mare peşte.
____

Cu cît este mai complicat şi costisitor echipamentul de pescuit, cu atît este mai mare şansa să trebuiască să te opreşti la magazinul de peşte, în drum spre casă.
____

Cu cît undiţa ta este mai încurcată, cu atît mai bine le merge pescarilor din jurul tău.
____

Muntele devine mai abrupt pe măsură ce te apropii de el.
____

Toate potecile au mai multe porţiuni de urcuş decît de coborîre sau de teren plat.
____
Mergînd cu bicicleta, mereu vei pedala la deal sau împotriva vântului.
____
Legile excursiei :
1. Orice pietricică din pantoful tău va migra, împotriva variaţiei presiunii, spre punctul cel mai dezagreabil pentru tine.
2. Mărimea pietrei din pantoful tău este direct proporţională cu numărul de ore de cînd eşti pe drum.
3. Greutatea rucsacului tău creşte direct proporţional cu cantitatea de mîncare pe care o consumi din el. Dacă îţi termini mîncarea, greutatea rucsacului va creşte în continuare.
4. Dificultatea de a găsi un indicator pe drum este direct proporţională cu gravitatea consecinţelor de a nu fi găsit.
5. Distanţa rămasă pînă la campingul ales creşte cînd asfinţitul se apropie.
6. Greutatea ghetelor tale este şi ea direct proporţională cu pătratul numărului de ore de cînd eşti pe drum.
7. Cînd ajungi în camping, este plin.
8. Dacă îţi scoţi ghetele, nu vei mai putea să le încalţi.
9. Densitatea locală a ţînţarilor este invers proporţională cu cantitatea de spray anti-ţînţari care ţi-a mai rămas.
____

Dacă pantoful ţi se potriveşte ca măsură, este urât.
Dacă îţi place, nu-i măsura ta.
Dacă îţi place şi este şi măsura ta, nu ţi se potriveşte.
Dacă ţi se şi potriveşte, nu-ţi poţi permite să plăteşti preţul.
Dacă îţi place, ţi se potriveşte şi îţi poţi permite să plăteşti preţul, se va desface în bucăţi la prima întrebuinţare.
____
Un termen de garanţie de 60 zile garantează că produsul se va autodistruge în a 61-a zi.
____

Nu te hotărî să cumperi ceva ascultîndu-l pe vînzător.
____

A greşi este omenesc, dar, pentru a încurca complet lucrurile, este nevoie de un computer.
____
Orice program care durează mai mult costă mai mult. Orice program dat, cînd ajunge să funcţioneze, este perimat.
____
Dacă un pogram este nefolositor, el va fi menţinut. Dacă este folositor, va fi schimbat.
____

Orice program se va extinde spre a umple întreaga memorie a calculatorului.
____

Complexitatea unui program de computer creşte pînă va depăşi capacitatea programului care trebuie să-l menţină în funcţiune.
____

Un program pentru calculator face ceea ce îi spui tu să facă, iar nu ceea ce vrei tu să facă.
____
Computerele nu sînt piese de încredere, dar oamenii sînt şi mai puţin. La originea fiecărei erori care este atribuită computerului, vei găsi cel puţin două greşeli umane, incluzînd-o şi pe aceea de a da vina pe computer.
____

Toate programele reale de computer conţin erori pînă la proba contrarie, care este imposibilă.
____

Organizarea oricărui program de computer reflectă organizarea oamenilor care îl dezvoltă.
____

Dacă pui fişierele pe o singură dischetă, aceasta va fi stricată cînd vrei să le citeşti. Dacă le copiezi pe două dischete, amândouă vor fi bune.
Corolar: probabilitatea ca datele să fie corupte pe dischetă creşte exponenţial cu importanţa acestora.
____

Clientul care plăteşte cel mai puţin se plînge cel mai mult.
____

Să nu conduci negocieri înainte de ora 10 sau după ora 16. Înainte de 10, vei părea prea nerăbdător, iar după 16 partenerii te vor credea disperat.
____

O sută de dolari, plasaţi cu o dobândă anuală de 7%, în 200 de ani vor creşte la mai mult de 100 milioane dolari, dar atunci nu vor mai valora nimic.
____

În Dumnezeu avem încredere; toţi ceilalţi plătesc cash.
____

Dacă un plătitor poate înşela, foarte probabil că o va face.
____

Piesa pe care fabrica a uitat s-o expedieze este cea pe care se bazează 75% din transport. Şi nu numai că a uitat s-o expedieze. În jumătate din cazuri, nici nu a produs-o.
____

Camioanele de transport care parcurg un traseu de obicei într-o zi îl vor parcurge în cinci zile atunci cînd tu astepţi transportul.
____

Nu te contrazice niciodată cu fabrica asupra unei erori. Totul a fost verificat, chiar şi găurile care lipsesc.
____
Banii costă prea mult.
____

Banca este o instituţie care îţi împrumută întotdeauna o umbrelă cînd e timp frumos şi ţi-o cere înapoi cînd plouă.
____

Cînd produsul este destinat să eşueze, sistemul de desfacere va funcţiona perfect.
____

Nu există "afacerişti murdari", ci numai afacerişti.
____

Principiile managementului:
1. Ca să pui managementul în acţiune, este necesar să creezi iluzia unei crize, în speranţa că astfel se va acţiona.
2. Managementul va selecta acţiuni sau evenimente pe care le va preschimba în crize şi apoi va reacţiona excesiv.
3. Managementul este incapabil de a recunoaşte o criză adevărată.
____

Pînă cînd nu-ţi pui banii să lucreze pentru tine, vei lucra tu pentru bani.
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...