duminică, 14 iunie 2009

Bancurile zilei - 14 Iunie 2009

Run to you - Whitney Houston
http://www.youtube.com/watch?v=XA8kj9drjMk&feature=related
........................................................................................................................

Dintr-o colectie de scrisori autentice ale copiilor americani catre Dumnezeu:

Draga Dumnezeule! Daca esti atent duminica in biserica, it arat pantofii mei cei noi.

Dumnezeu! Vreau sa traiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie.

Am invatat la scoala ca Edison a facut lumina. La scoala de duminica a spus reverendul ca Tu esti cel care a facut-o. Edison asta ti-a furat ideea.

Niciodata n-as fi crezut ca movul se potriveste cu portocaliul, pana ce n-am vazut apusul de soare ce l-ai facut marti seara. A fost tare misto...

La scoala de duminica ni s-a explicat ce si cate faci. Cine-ti face treaba cand esti in concediu?

De unde ai aflat ca tu esti Dumnezeu?

Tu chiar asa ai proiectat girafa sau din greseala a iesit asa?

De ce lasi oamenii sa moara si tot faci altii in loc? N-ar fi mai simplu sa-i lasi in viata pe astia?

Reverendul Cole iti este prieten sau aveti doar o relatie de afaceri?

Tu stii despre lucruri inainte sa fie inventate?

Bunicul a spus ca Tu deja erai cind a fost el copil. Cat de batran esti?

Iti multumesc pentru fratior, dar eu m-am rugat pentru un catel.

Cat timp am fost in vacanta, tot timpul a plouat si taticul a fost tare nervos si a spus niste lucruri despre Tine, ... dar te rog sa nu-i faci rau!

Te rog sa-mi trimiti un ponei. Pana acum nu ti-am cerut nimic. Poti verifica.

Cum se poate ca pe vremuri atatea minuni ai facut si acum nu-i nici una? Cum se poate ca in ultima vreme n-ai inventat nici un animal nou? Sunt numai acelea vechi.

Doamne, te rog sa mai pui o sarbatoare intre Craciun si Paste!

Poate Cain si Abel nu s-ar fi omorat, daca aveau camere separate. La noi, cu frate-meu functioneaza...

Pun pariu ca e foarte greu sa-i iubesti pe toti de pe pamant. Noi suntem doar patru in familie si nu merge !!

____

Elevul, la scoala de parasutism:
- Daca nu mi se deschide parasuta, cit timp am pina la pamint?
- Toata viata.
____

Intra un student la examen si fara discutii pune pe
masa o sticla de whisky. Examinatorul priveste sticla si spune:
- Satisfacator.
Studentul mai scoate o cutie de ciocolata.
Examinatorul:
- Bine.
Studentul pune deasupra si un stilou aurit de firma.
Examinatorul:
- Excelent, - si pune nota.
Studentul strange totul de pe masa si spune:
- Acum va rog sa ma scuzati dar mai am de dat si fizica.....

____

Tema la ora de literatura: "Scrieti o compunere in care sa abordati in maniera cat mai concisa urmatoarele trei teme: religie, sexualitate, mister."
Doar o singura lucrare a obtinut nota maxima, 10: "Dumnezeule! Sunt insarcinata! Cu cine?"

__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...