miercuri, 17 iunie 2009

Bancurile zilei - 17 Iunie 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/monak/82dcf98d36ca33
http://www.trilulilu.ro/Tzukhyliano/6a66aa425e7732
http://www.trilulilu.ro/Tzukhyliano/148dab4e794bcb
...................................................................................................

Zilnic, timp de vreo 10 ani, un cersetor primea de la un barbat suma de 10.000 lei. Intr-o zi acesta ii da doar 1.000 lei. Suparat cersetorul il intreaba:
- Bine ma omule, 10 ani mi-ai tot dat cate 10.000lei si acum imi dai doar 1.000lei?
Barbatul incearca sa ii explice:
- Stii, baiatul meu a intrat la facultate, imi cere bani intruna, pentru carti, camin, etc...
La care cersetorul:
- Bine ma, si tu il tii pe banii mei la facultate?

____

Merge un student la profesor si-i spune:
- Domnule profesor, ma puteti ierta pentru ceva ce n-am facut?
- Bineinteles...
- Pai, nu mi-am facut tema!

____

Anunt:
-Stimati studenti, va rugam, parcati masinile mai compact, profesorii nu au unde parca
bicicletele.

____

Profesorul :- Constitutia noastra garanteaza libertatea cuvintului!
Elevul: - Dar a celui care a spus cuvintul?

____

Dialog la examene:
- Stii?
- Stiu.
- Ce stii?
- Obiectul stiu.
- Care obiect?
- La care sustin examenul.
- Si la ce obiect sustineti examenul?
- Domnu profesor,aceasta de acum se cheama a baga bete in roate..

____

Ora la facultatea de medicina, la cadavre.
Profu':
-Prima calitate a unui viitor medic este ca nu trebuie sa ii fie greata. Priviti! si baga profu'
un deget in c*rul cadavrului si dupa aia il baga in gura.
-Cine face ca mine?
Vine un student, baga degetul in c*rul cadavrului si dupa aia il baga in gura.
Profu':
-A doua calitate a unui viitor medic trebuie sa fie spiritul de observatie: eu am bagat un deget
in c*rul cadavrului si altul in gura!

___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...