vineri, 16 aprilie 2010

Perle de tot felul - 16 Aprilie 2010

"Pana acuma mi-ati parut cei mai frumosi elevi din liceu dar pentru ca ati intarziat la ora in ochii mei sunteti cei mai urati."
""Aceasta formula trebuie invatata obligatoriu deci:cine nu o stie ia 10 si cine o stie ia 2""
"Prof:In ce tip se incadra Otilia Marculescu?
Elev:In tipul ingerului,al fetei blonde...
Prof:Asta ai citit tu intr-o carte anume?
Elev:Asta am spus-o eu din proprie initiativa.
"
"“Nechifor Lipan era mort, dar nu infidel. “"
"“O sa-ti para rau, cucoana!…” ( in loc de «Ai sa dai sama, doamna !… « )"
"Stefan cel Mare a dormit 45 de ani"
"Desenati doua arce care se intersecteaza."
"Domnule profesor voi invata mai mult. Defapt voi avansa inainte!"
"Deci vom avea trei saptamani intr-o teza...(profesoara de romana)"
"Profesoara de chimie: Dupa ce ati aflat rezultatul incercuitil intr-un dreptungi."
"Ora de matematica:
Profesorul: -Stergeti tabla ca vreau sa fac figuri!
"
"Este o mare incultura sa treci 4 ani prin liceu si sa nu inveti nici macar sa copiezi"
"Vedeti ca daca nu faceti liniste,va bubui pe toti la nota!"
"Decat sa-ti iasa vorbe, mai bine sa-ti iasa ochii"
"Cine se simpte prost,sa vina langa mine!"
"Nu va grabiti sa ramineti in urma..."
"Mi se pare mie, sau vorbesk?"
"Nu te uita lung ca faci gaura in tabla"
"Am ajut de facut o compunere digestiva ?"
"Am sunat-o pe Ana ca sa-mi spuna ce numar de telefon are"
"Confuzie intre Praslea si Mircea cel Batran:
Mircea cel voinic era necajit si se simtea rau pentru ca merele erau stropite, iar cand a muscat din mar i-a ramas in gat o bucata si cand si-a dat seama era tarziu.
"
"-Pe unde circula sangele?
-Prin oras!
"
"Decat sa-mi dau banii aici mai degraba platesc!"
"Proful de istorie:Europenii, cand au vazut comorile aztecilor, au facut ochele ca cepele!"
"La ora de stiinte ale naturii
- Copii spuneti -mi tipuri de cereale!
- Viva , Nestle si Chocapic !
"
"Profesorul:Cand se realizeaza starea de echilibru?
Elevul:La un moment dat!
"
"Maine va dau lucrare neanuntata de 10 minute!"
"Deschide'ti pagina la cartea 16"
"Vom da un test neanuntat miercuri"
"Esti condamnat la 5 ani de inchisoare pe viata...."
"Stefan cel Mare s-a luptat cu dusmani pentru a scoate mafia din tara noastra!"
"Predicatul verbal se subliniaza cu o linie."
"Corabia lui Noe s-a dezumflat."
"Predicatul verbal raspunde la intrebarea ce face."
"Cu ajutorul cainelui Vitoria Lipan si-a gasit foarte repede zacamintele sotului"
"Fleasca este stare de agregare"
"- Ce face baietii?
- Ca baietii!
"
"O minte chibzuita stie sa traga folos din orice lucru."
"Vanzatorii de la piata se numesc pietari..."
"Cine este absenti astazi?"
"Un numar compus e un numar care are mai mult de 2 difuzori!!!"
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...