joi, 8 aprilie 2010

Perle de tot felul - 8 Aprilie 2010

Funny:
http://www.youtube.com/watch?v=_rWKKRBOKok
...............................................................................................

"Daca te uiti prea mult iti pieri pofta de mancare!!!"
"Ma duc sa va aduc catalogul, sa gasesc liniste cand plec."
"Porcul este un amfibian mai dezvoltat!"
"Astazi am sa-i iert pe cei care nu s-au pregatit, iar cu cei care s-au pregatit am sa fiu nemiloasa! (profa Biologie)"
"Tu cine esti fetito? Cand ai venit in clasa asta? (profa de chimie, catre o eleva, pe care o are de 3 ani)"
"Daca te mai intreb odata si nici atunci nu stii raspunsul , jur ca te arunc pe geam!"
"Cine vrea , poate sa paraseasca sala , cine nu , la fel ."
"Sunt doar 50 de locuri , iar voi 30 . Va trebui sa invatati din greu daca vreti sa prindeti un loc ."
"Ma duc sa-mi cumpar ceva de mancare pana va terminati voi lucrarile . Cine nu copiaza are doi !"
"Nu-i adevarat! N-am vorbit eu ! M-ati inregistrat ca sa aveti vreo dovada ?"
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...