marți, 21 septembrie 2010

Sa zambim si azi - 21 Septembrie 2010

- Domnule director, nu stiu cum sa incep... Stiti... eu... sotia mea... ne vine foarte greu sa traim amandoi din salariul meu.
- Si ce vrei sa fac eu? Sa te divortez?
____

- Domnule director, Londra este orasul cel mai incetosat din lume.
- Nu, nu e adevarat. Eu am fost intr-un loc mult mai incetosat decat Londra.
- Unde?
- Nu stiu, n-am putut sa vad din cauza cetii.
____

- Niciodata la Serviciul meteorologic n-a fost directoare o femeie. Ma intreb oare de ce?
- Probabil fiindca vremea e si asa destul de schimbatoare.
____

- Spune-mi, e adevarat ce am auzit?
- Ce ai auzit?
- Ca e vorba sa te faca director general.
- Da! E adevarat.
- Pe chestia asta, ai putea sa ma imprumuti cu un milion?
- Pentru ce?
- Asa o sa-ti mai aduci aminte de mine...
____

Bula, director, se plange adjunctului sau:
- Sunt nelinstit din cauza sefului nostru contabil. De cateva saptamani studiaza planurile de zbor ale Tarom-ului.
- Poate ca se pregateste pentru vacanta viitoare?
- Explica-mi atunci de ce o imbratiseaza pe ascuns pe nevasta-mea, soptindu-i la ureche: Rabdare, rabdare!?
____

- Alo! Secretara pe care mi-ati trimis-o corespunde pentru ceea ce am nevoie, dar puteti sa-mi trimiteti una care sa stie si dactilografia?
____

- Ce-i cu tine pe plaja, directore? Stiam ca ti-ai terminat concediul.
Bula:
- Ma aflu aici in interes de serviciu. Caut o secretara.
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...