miercuri, 26 ianuarie 2011

Ierbar etnobotanic. O campanie antidrog.

Consumi etnobotanice ?
Poti fi urmatoarea "leguma" din ierbarul mortii !!!



...........................................................................................................................................................................

Un comentariu:

Anonim spunea...

am consumat etnobotanice am inceput cu iarba de la etno. si am sfarsit cu ani grei de tras pe nas dar la ce bun ma distrus .asa e omu asa e romania asta e realitatea tara in care traim oricum m'am oprit la timp si am scapat mi'am revenit 100% dac consumi asa ceva NU MAI FI PROST trezeste-te! nu te lasa influentat fi tare creerul tau are forta sa zica nu in fata la orice inclusiv kkturile astea! succes!

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...