joi, 6 ianuarie 2011

Sa zambim si azi - 6 Ianuarie 2011

Hotul care s-a pocait
Un hot a patruns in anul 2007 in locuinta lui Suzie Fronterotta din Gallup, Mexic si a furat aproximativ 12 bijuterii si 1000 $ cash. Cu toate ca nu erau cine stie ce comori acele bijuterii aveau in schimb o valoare sentimentala foarte mare, printre ele se afla un colier de sidef si o bratara ce fusesera daruite de o ruda aflata pe patul de moarte proprietarei casei. Imaginati-va astfel, la 3 ani de la jaf, sa primesti un pachet ce contine toate bijuteriile furate si chiar si un biletel in care expeditorul anonim isi cerea scuze pentru jaf “Te rog sa ma ierti, imi pare atat de rau ca am furat de la tine , atatea lucruri rele mi s-au intamplat de cat am furat de la tine, imi pare rau” .
Se pare ca ghinionul s-a tinut scai de el din momentul in care a spart si a furat din acea locuinta, printre multe alte ghinioane acesta preciza ca inclusiv sotia i-a decedat si mai promitea in biletel ca va incerca sa inapoieze si cei 1000$ furati .
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...