luni, 21 martie 2011

Sa zambim si azi - 21 Martie 2011

-Chelner,farfuria este umeda!
-Va inselati,d-le,aceea este supa!
____

-Te-ai culcat cu micuta de la farmacie?
-Da,dar nevasta-mea e mai buna.
-Asa este...
____

-De unde ai vanataile?
-De la tuse!
-Imposibil!
-Ei,am tusit in sifonier...
____

-Doctore imi cade parul!Imi puteti da ceva ca sa il tin?
-Da.O cutiuta...
____

Doi politisti vorbeau:
-Care e capitala Parisului?
-Hm,Londra?
-Credeam ca nu stii!
____

Sotul isi ridica capul din ziar:
-Ai zis ceva,draga?
-Asta a fost ieri...
____

-Mami,am obosit!Mai e mult pana la bunica?
-Taci si sapa!
____

Seara in pat:
-Dragule,ma iubesti?
-Da' ce crezi ca fac, flotari?
____

-Care e diferenta dintre 5 ursi si un urs?
-4 ursi.
____

-Ce ar face Marylin Monroe daca ar mai fi azi in viata?
-Ar zgaria capacul cavoului ca sa iasa afara.
____

La Auschwitz,in acmera de gazare,in tura a doua raman trei oameni ce jucau
carti.Cei trei nu mureau.Se mareste concentratia de gaz,dar ei tot nu mor.
Soldatii isi pun mastile de gaze si intra acolo:
-Ma,ce e cu voi?
-Noi suntem evrei din Copsa Mica.Iesiti afara si inchideti dracului usa ca
iese gazul afara!
____

Unui avion i se opresc motoarele deasupra Atlanticului.Un pasager ofteaza:
-In sfarsit, liniste!!!!
____

-De ce stai cu orele langa mine cand pescuiesc si nu pescuiesti si tu?
-N-am atata rabdare!
____

-Stii c-am inceput sa colectionez antichitati?
-Da,ti-am vazut sotul!
____

Un croitor isi intreaba amabil clientul:
-La acest costum doriti o pereche de pantaloni sau doua?
-Una,cu doua mi-ar fi prea cald.
____

-Ieri la strand am fost agatata de niste tipi pentru ca purtam costumul de
baie altfel.
-Cum adica altfel?
-In mana.
____

-Puiule,maine implinesti 6 anisori.Ce vrei de ziua ta?
-Sa fac si eu ca tata o baie impreuna cu camerista.
____

Intr-un sat de munte locuiau romani si maghiari.(mai rar,dar...)
Ianos este prins la furat de preotul satului:
-Daca te mai prind furand,nu o sa fie prea bine pentru tine.
A doua zi iar e prins la furat.Primeste acelasi avertisment.
A treia zi,preotul il prinde iar si il duce la biserica si il boteaza,cu numele
de Ion.Se duce Ion acasa.Maica-sa il striga:
-Ianos,vino incoace!
-Ma cheama Ion,nu Ianos!
Maica-sa il bate bine.Apoi il striga taica-su:
-Ianoooooos!
-Ma cheama Ion,nu Ianos!
Il bate si taica-su!Pleaca suparat afara,si se aseaza pe marginea apei.Preotul
se apropie de el si il intreaba:
-Ce e ma Ioane?
-De o ora sunt roman,da-i urasc pe ungurii astia!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...