luni, 7 martie 2011

Sa zambim si azi - 7 Martie 2011

Perle cu vecini
1. mosu de la et.4 : "...cred ca cineva umbla noaptea pe bloc... ca seara am lasat ceaunul cu sarmale numarate cu mana mea si dimineatza lipseau 5 sarmale!!"...
2. ca tot veni vorba de cablurile astea UTb problematice, o baba de la mine din bloc:
-Ma copile ia sa iti iei cablu ala care atarna pe la geamul meu.
-De ce ? ce v-a facut ? nici nu este prin fata geamului.
-Cum adica mai si intrebi? daca vine o furtuna si bate in geamul meu ? il sparge si il platesti tu ?
-Da, doamna, daca acel cablu se clinteste de acolo si va sparge geamul va iau termopan.
(si am plecat ca eram grabit,cand m-a intors nu stiu de ce nu mergea netu , baba taiase cablul, cum a ajuns acolo .............. , ghinionul ei ca reteaua era legalizata pe firma si s-a cam speriat cand s-a prins ce a facut.
3. o vecinica mica : "..gata, de azi inainte.. io scot neonul care mi l-o montat barbat`miu! ca nu atzi pus nimeni macar un leu!!..si doar pe scara nu merg numa` io! "
4. tanti Ileana.. scara B : "D`ne da se poate asa ceva??!! nici macar in noaptea de revelion nu m-am putut odihni ca lumea.. parca au luat-o razna totzi.... muzica shi pocnitori peste tot!!"
5. vecina din "perete in perete" cu mine : "D`ne .. daca nu dai pianina aia mai incet sa stii ca io
dau combina la maxim!!"
6. Noaptea nu stiu ce imi venea cite odata ...dadeam muzica la maxim dar de geaba, vecinul este surd!
7. prostia pe care am s-o scriu apartine vecinei mele.Fiind convinsa ca eu impreuna cu un prieten(care trece des pe la mine ca sa iesim afara)ne-am pisat pe covorul ei din fata usii, ne-a spus cat asteptam liftul:
-O sa va para rau ca v-ati spurcat aici
-Dar nu este adevarat!
-ADN-ul de pe covor e inca aici baietel...!ai sa vezi tu ca te dau pe mana politiei!
Saraca nu stia cat costa un test dintr-ala....da nu ne-a mai dus la politie...
8. vecinul meu de la tara poreclit Lita zicea: ma ionute ce-i in sticla aia goala?
9. vecina de la 2 ii spune celei de la 5:auzi tu stii ca fi-tu s-a insurat?
cea de la 5:daaa???cand ,ca eu nu stiu. auzi,sunt ma-sa si mie nu-mi spune
10. Un sef de scara de la E7:
Trebuie sa ii ajutm pe cei saraci!
..................................
Peste 10 sec:
-Cine vrea sa ma ajute.......
11. Baba de la parter:daca nu plecati din scara va ia mama dracu',adica statu'.
12. buni: nu vezi draga de ce nu merge televizorul? nu are bucsa bagata in spate!!!
13. mosul de la etj.2, iesind din lift cu nevasta (adica 120kg 100kg), se repede la tinerii de la etj.7, care dau sa urce in lift cu cei trei copii de 1/2, 2 si 3 ani (50kg 65kg 6kg 15kg 18kg):
- de ce urcati cinci in lift? vreti sa se strice si iar sa platim revizia? asta e lift pentru patru persoane! vezi, scrie acolo...)
14. acelasi mos de mai sus, suna la usa mamei:
- doamna, supravegheati baietelul mai bine, ca fac plangere sa platiti reparatia la lift... L-am vazut eu, azi cand a venit de la GRADINITA, a INDOIT usa de la lift.
15. Baba de la 2-vecina de deasupra- a avut tupeul sa-mi spuna ca nu ea m-a inundat, apa a venit de la et.3, a ocolit apartamentul ei si s-a oprit la mine...pe tavan. Si fiul ei-30 ani-dadea din cap aprobator...
16. babele de pe scara nu vor sa tina lumina aprinsa pe scara din motiv de economie asa ca vecinul de la 3 pune bete de chibrite in intrerupatoare numai ca sa le faca in ciuda si sa stea lumina aprinsa
17. O vecina de la mine de la bloc m-a oprit intr-o zi indignata sa ma certe ca mi-am luat caine spunandu-mi ca este lege ca nu ai ce cauta cu animale in bloc.....
18. Vecina de la 3:mai fetitza cand vii de la scoala incepi sa scrii si ma deranjezi!da' chiar asa scrie shi tu mai incet!!
19. vecinul de la 1:doamna, eu am copii mici shi dumneata faci galagie!va dau un sfat:faceti mai multa galagie shi mai putina liniste, asa e normal!
20. Vecina de palier (et.2): Numai asta a lui Ciofu(eu) e de vina, stiu eu.Am vazut k la 12 se duce in ksa si am auzit k la 2 facea galagie pe skra blocului si aduce toti vagabontii...Chem eu politia sa ii dea amenda sa vedem are de unde sa plateasca .... dupa 10 min iese din nou pe sala facandu-se k duce gunoiul si ii zice vecinului meu de la parter:auzi ma,io aud toata galagia pe kre o faceti voi pe skra...la care vecina-miu(beat fiind):pai dk nu sunt usile bine antifonate k va luati usa metalik de carton
21. Am un vecin la tara caruia i-a facut nevasta-sa gemeni. Cand a venit aia de la spital a cocosat-o cu bataia, ca a zis ca unu e al lui si unu nu...
22. Mai baieti , lasati acelea jos din mana ca poate imi spargeti parbrizu ......(tubul cu sageti din hartie )
23. baba de la 4:mi-am bagat net si oamenii care au venit sa-mi bage netul au trebuit sa umble pe bloc la cablu si baba de la 4 a venit la mine cu chef de cearta,a inceput sa tipe si sa ameninte.mi-a zis ca nu-i mai merge televizorul(adica cablul) si daca nu sun la cei care au venit si au umblat,se urca ea pe bloc si strica instalatia.am dat tel la TVS,ca cei de acolo sa-mi zica ca Fam. X nu a platit cablul pe 2 luni.
24. Vine un tip putin turmentat, de la un bloc aflat la vreo 300 de metri de al nostru si intreaba:
"Mai baieti,voi il cunoasteti pe un baiat care sta in blocul asta si este prieten cu unu care sta in blocu ala ??"
25. "Vecinii nostri de la doi sunt niste extraterestrii veniti de pe alta planeta." - tanti Carolina.
26. vecinu de langa mine a aruncat cu o secure dupa un drac ....nevasta-sa:stai ma poate il omori ....el : da-l dracu ca n-am dat niciun ban pe el
27. Vecina mea vine intr-o zi la mine si sa ma roaga sa o duc cu masina la Iasi la fiica ei.ajunsi cu greu la locul cu pricina,dam sa intram in bloc.Vecina ca sa-mi arate ca ea stie cel mai bine locul imi zice sa ma iau dupa ea.Intram pe usa blocului se invarte,se uita,cauta ceva,si dintr-o data merge hotarata si iese pe usa din spate a blocului si imi spune indingnata:
"-Mai da noi nu pi aici am intrat?stai sa vezi ca o facut necuratu vreo prostie di ni invartim in cerc.Ci prosti is si constructorii istia nu o facut scara di la parter la etajul unu!!!
La care eu politicos:
-Doamna ,pai cum asa,ca eu am gasit scara, dumneavoastra nu ati vazut-o?
La care vecina raspunde:
- Nu-nu las ca stiu eu mai bine.Aia urca la subsoliu,la necuratu, nu-nu! :)))))))))))))))
28. eu discutam cu voce foarte tare cu bunica mea (care nu prea aude) si suna la usa vecina de sub mine spunand:
Ma' voi ma vorbiti pe la spate ,stiu io ca io oricum sunt suspicioasa de fel
29. Copilul vecinului unui bunic de-al meu de la tzara in timp ce nashtea maica-sa:
- Tataaa!!! hai ca fata mama!!!
30. vecina de palier:
-ma nesimtitule, da muzica mai incet ca chem politia !!!
la care eu am raspuns:
-ai avea ceva impotriva sa iti pui antifoane si sa te ascunzi in "pasarea" ma-tii ca iti garantez k nu se aude nimic.
ea a raspuns astfel:
- Nu!!! chem politia
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...