joi, 11 decembrie 2008

Bancurile zilei - 11 Decembrie 2008

Melodia zilei:
http://www.youtube.com/watch?v=DIhMIOQyQWQ
.............................................................................................................................

Abia s-a deschis barul şi apare un bărbat slab, neras, cu o figură mahmură şi hainele mototolite, şi se adresează barmanului:
- Spune-mi, te rog, m-ai văzut astă-noapte pe aici?
- Bineînţeles.
- Şi am consumat de vreun milion?
- Cam aşa ceva.
- Bine, gata, m-am linişit. Credeam că i-am pierdut.
____

- Dimineaţa bei?
- Faceţi un sondaj de opinie sau mă trataţi cu un whisky?
____

- Aşa e că azi noapte n-ai simţit nici un zgomot cînd m-am întors de la întrunire? Am păşit cu mare grijă.
- Tu poate că ai păşit cu mare grijă, dar cei patru amici care te tîrau…
____

John este adus în faţa trinbunalului, sub acuzaţia de contrabandă cu băuturi alcoolice.
- Priviţi la acest om, spune avocatul apărării, adresîndu-se juraţilor. Priviţi ce figură de beţiv împătimit are. Credeţi domniile voastre că unul ca el ar vinde o sticlă de whisky, dac-ar avea-o?
______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...