luni, 22 decembrie 2008

Bancurile zilei - 22 Decembrie 2008

Rugaciunea unei femei:
"Doamne, ma rog Tie, sa-mi dai intelepciune sa-mi inteleg barbatul, sa-l iubesc si sa-l iert, sa am rabdare la toanele lui, fiindca, Doamne, daca imi dai putere il bat de-l omor."
_____

Intr-un compartiment de tren de clasa a doua, in Irlanda.
- O, ce par frumos are copilasul dumneavoastra, pun pariu ca taticul e roscat.
- Nu stiu, doamna, nu si-a scos niciodata sapca.
_____

Un barbat opreste masina langa trotuar, coboara grabit si cere un ziar. Cand sa plateasca, constata ca nu are nici un ban la el.
- Lasati, ii spune vanzatoarea, imi platiti maine, doar n-o sa vand ziare acceptand carti de credit!
- Si daca pana maine fac un accident si mor ?
- Ei, mare paguba !
_____

Doi directori de banca se lamenteaza:
- Asculta la mine, daca nenorocita asta de criza va continua in ritmul asta, vom ajunge sa cerem cu totii de pomana !
Celalalt priveste nedumerit si intreaba:
- Cui ?
_____

- Cum ti-a placut Elvetia ? Nu-i asa ca e extraordinar de frumoasa ?
- Exagerari, draga. Nimic deosebit. Daca iei muntii si lacurile, bancile si curatenia, ce mai ramane de capul ei ?
_____

- Ati vazut politisti prin apropiere ? intreaba un trecator pe altul.
- Nu !
- Atunci scoateti, va rog, ceasul, verigheta si banii...
_____

Perle de profesori:
- Daca ma mai enervezi, am sa te incing ca micii pe gratar !
- Daca imi permiteti, as vrea sa parasesc aceasta ora. Sunteti insuportabili. Nu mai rezist !
- Mi-e tare mila de tine cand ma gandesc ce dezastru natural trebuie sa fie in capul tau !
- S-ar putea sa-ti trosnesc vreo doua de o sa-ti dezumflu obrajii aia bucalati !
- O sa mor cu 10 ani mai tanara din cauza voastra. Macar nu o sa fiu zbarcita !
- Popescu, Mardare si Brobonea... directorul ar vrea sa vi-o traga, ahhhh, sa va traga la raspundere pentru ce ati facut !
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...