duminică, 14 decembrie 2008

Bancurile zilei - 14 Decembrie 2008

De ce nu există brunete proaste?
Pentru că toate s-au făcut blonde!
____

Cum se cheamă o blondă deşteaptă?
"Excepţia care întăreşte regula".
____

De ce nu se vopsesc brunetele blonde?
Pentru că nu se asortează cu mustaţa.
____

O blondă întreabă un tip pe stradă:
- Nu vă supăraţi, cît e ceasul?
- 12.15, răspunde tipul.
- Hmmm, bizar, zice blonda, e a treia oară cînd întreb azi chestia asta şi de fiecare dată mi se răspunde altceva.
____

Două tipe la discotecă. Se apropie un tip arătos şi o cere pe una la dans. În timp ce dansează, fata întreabă:
- Eşti cam palid. De ce nu mergi mai des la soare?
- Acum am ieşit de la închisoare.
- Şi de ce ai fost acolo?
- Mi-am omorît nevasta, i-am tăiat capul şi l-am aruncat într-un rîu.
După dans, fata se întoarce la prietena ei:
- Închipuie-ţi, dragă, nu e însurat!
____

Care este femeia ideală?
O blondă frumoasă, nimfomană, mută, surdă şi orfană de mamă.
____

Ce se întîmplă atunci cînd o blondă trece din Franţa în Belgia?
IQ -ul celor 2 ţări creşte.
____

Cum se numeşte o blondă care a pierdut 90% din inteligenţă?
Divorţată.
______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...