luni, 21 decembrie 2009

Muzica si perle ale copiilor - 22 Decembrie 2009

Mihai Traistariu - Ave Maria
http://www.trilulilu.ro/mishu008/52a739d8099863
.............................................................................................


Ce este sexul?
O chestie in care doi oameni se pupa.
andreea 13 ani
____

"ce vrei sa te faci knd vei fi mare?"
"eu vreau sa ma fac mireasa!"(6 ani)
____


De ce ti-e frica de mamica ta?
Pai maimi mananca oameni, am vazut-o eu intr-o seara cand ii manca cocoselul lui tati!!!!
Raducu , 6 ani
____


Radu:vlad macar sti pentru ce se foloseste pasaportul?
Vlad:da, ca sa zbori cu trenul
____


Bogdan:ma Vlad stii cei o insula?
Vlad:un petec de pamant ce pluteste ca o barca
____


In clasa a II-a :derivat cuv. lup :lupuletz-lupishor-lupica.
____


Mihai(22ani):I-a zimi fetito ai un iubit?
Diana(6ani):Ce ma intrebi tu pe mine de iubiti, cand tu ar trebuii sa fii insurat de mult..
____


Cum iti dai seama ca un om ii bucuros? Da din coada .
____


Dak t combini cu cineva la15ani trebuie sa t casatoresti cu acea persoana neaparat.georgiana 15ani
____

"m-am lovit d patutul unui copil,am cazut si mi-am pierdut memoria,dar mi-a revenit imediat"georgiana15ani
____


- Mami, nu-mi jupoi marul de piele?
____


Gabor: da ca eu nu ma uit numai la desene ca ma uit si la televizor
____


Ce este geografia? este o stiinta care te invata pe ce lume esti (spusa intentionat)(13ani)
____


Mamii am mancat marul pana la os!!!
(alina 6 ani)
____


UN copil la harta:
Unde este africa?
La pagina 37
____


Daca fetele n-ar fi, baietii ar saruta peretii.
Florin 12 ani
____


Pestii zboara prin apa (3 ani)
____


La oara de Stiinte:Dati un exemplu de cereale!Raspuns:Nesquick (Nicu 10 ani)
____


Cand o sa fiu male o sa ma fac pinguin!
____


o fata suna bunica:buna seara,acceptati taxa inversa?
bunica:cand o sa platesc?
fata:se accepta carti de credit,bonuri,card brd,sau lingauri de aur...
mama fetei:sar'mana,era fata mea,glumea!!
bunica:si cat mai dureza taxa inversa...
____


vine un tsunami in delta dunarii
____


Mai tii minte cand am fost maine la tuns? (fata -3 ani)
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...