miercuri, 23 decembrie 2009

Muzica si perle ale copiilor - 23 Decembrie 2009

Mihai Traistariu - Colinda din Salaj
http://www.trilulilu.ro/antonora/db4d3b1e9b2d02
.............................................................................................

Unei fetite ii venea soarele in ochi. Ea zice:
- Stinge becu'!!!
____

Ca sa ai o sotie buna si frumoasa trebiue sa fi si tu frumos si dotat(danyel)
____

Daca te saruti cu o fata inseamna ca fata ramane gravida OVIDIU 13 ani
____

Eu cred ca daca un barbat si o femeie vor sa faca un copil ar vrea cu tot dinadinsul sa-l faca si pe al doilea
____

Masinile merg pe cai ferate.
Veverita zboara.
____

Cat orez mananca CHINEZII cu betisoarele? Pana i dore mana. Angel 9 ani
____

Mama chear nu shtiai ca eu am un dorm adanc?
____

Mama mea are parul si ochii negri ca cabanosul...
____

Mami, daca ne luam televizor color, ce culoare o sa fie????? (fetita 10 ani)
____

La grãdinitã copiilor li s-a spus povestea scufita rosie. la sfârsit, educatoarea le-a pus diferite întrebãri. una dintre ele i-a fost adresatã copilului meu:
Stefane, ce astepta scufita rosie câtã vreme era în burta lupului (educatoarea spera sã obtinã rãspunsul "astepta sã vinã vânãtorul sã o salveze"). Copilul meu a rãspuns senin: "Asteaptã sã fie digeratã".
____

Sarutu e de fapt o batalie daco-romana intre 2 limbi, partea proasta e k totu se termina odata si odata.of of,fata-14ani
____

Doi frati.(era o dimineata de iarna si Luna era alba) Felix: uite Danut, luna! Danut: Nu ma....aia e gaurica de unde cade zapada!!!!
____

Axioma dreptei trebuie nu trebuie demonstrata si trebuie respectata(razvan)
____

Gorgorita (gãrgãrita) zboarã.
o broascã-douã brosti
un stilou-douã stiloaie (7 ani)
____

Ce trebuie sa faci intr-o casnucie? Intro casnicie omul trebuie sa o satisfaca pe sotie si so alinte .
____

Ce este trapezul isoscel?...trapezul isoscel este trapezul ala care are laturile isoscele(mihaelesteanu ionut andrei,16 ani)
____

Mi`am muscat dintii
____

Mihai..dansezi o partida de sex cu mine(8ani)..crezand ca o partida de sex inseamna o partida de dans
____

Daca nu ne-am facut temele, le putemcopia acum de la colegi?
____

Profa: Sa scrieti cu majuscule.
Eleva: Daca nu avem majusbule, putem scrie cu pixul?
____

Daca intr-o casnicie baiatul jigneste si insulta fata eu m-as desparti de el.In ziua de azi toti baietii sunt niste magari...
____

Mami mami maine o sa dau test neanuntat ca asa mi-a zis invatatoarea ca vom da test neanuntat trebuie sa mai si invat? (bibi 13 ani)
____

Ce credeti ca face o vanzatoare cand nu are clienti? Sta si fumeaza
____

CE ESTE SARUTATUL?
CEVA SCARBOS CARE IL PRACTICA OAMENII MARI!!!
ANAMARIA(5 ANI)
___________________________________________________________________-

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...