marți, 18 mai 2010

Perle de tot felul - 18 Mai 2010

"Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier"
""Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv""
"Era asa de frig ca a inghetat focul in cenusa"
"Motto: "Daca voi ma vreti, eu nu va vreau"
"Maicuta batrana cu fraul de lana."
"Vorbiti, mai, pe randuri!"
"Profesorul
-Daca nu taci din gura iti dau un zece.
"
"Iti merge gura ca moara.O sa-ti pun prune-n gura!Oare o sa taci?"
"Copii:Parintii nu inteleg k fiecare lucru pe care il facem este un lucru bun nereusit!"
"Mama:-Ce-ai facut azi la scoala?
Eu:-Ore!
"
"Daca nu aveti chef sa stati la ora,nu-i nimic.Adevarul e ca nici eu n-am chef de voi!"
"Profesoara: Bai!Eu latru aici degeaba?"
"Studentul nu vorbeste in ora... schimba impresii."
"Studentul nu doarme in timpul orei ... reflecteaza."
"Studentul nu copiaza niciodata ... consulta."
"Studentul are intotdeauna dreptate ... chiar daca nu i se da."
"Ion Creanga mergea la scaldat in pielea goala."
"Taci si citeste oral!"
"Daca te mai prind la fereastra ca deschizi usa, nu stiu ce-ti fac!""
"Inima cantareste 130 de kg."
"Am uitat sa ma gandesc."
"Acum un an, dacii s-au luptat cu romanii la Timisoara."
"Incercuiti cu un patratel!"
"Cine nu tace are 2, absenta si afara!"
"Curcubeul se varsa in Dunare."
"Dati-mi o doza de cinci sticle."
"Mihai intreaba pe Maria: Ai vazut ce frumos miroase liliacul?
Maria: unde la-i mirosit?
"
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...