miercuri, 19 mai 2010

Perle de tot felul - 19 Mai 2010

"In 1877 trupelor rusesti li s-a permis sa traverseze teritoriul Romaniei, impreuna cu tancuri si avioabe, iar romanii le-au dat mancare si cazare contracost."
"Planta carnivora dupa ce ramane fara hrana isi ia radacinile in spinare si pleaca dupa hrana in tarile calde."
"Staretul Bongumil s-a sfatuit cu Manole si au ajuns la concluzia ca pentru a nu se mai darima manastirea trebuie s-o zideasca pe Ana lui Manole ca sa acopere toate gaurile si crapaturile."
"Lapusneanu gasea placere in schingiuiri adica avea cruzime statica"
"Calul lui Harap-Alb s-a luat la intrecere cu pasarica fetei de imparat."
"Va credeti destepti?Eu v-am pus notele alea mari!"
"Balena se inmulteste prin oua."
"Diriginta: Parintii care nu au venit la sedinta au un punct scazut la purtare!"
"Zoe si Tipatescu se iubeau pe la spate."
". Nu am dat eu 7 daramite...6! ?!?"
"La nunta lui Calin, popa este un bondar lenes si gras care nu-i mai tace gura"
"Egiptenii transformau mortii in mumii pentru a-i tine in viata."
"In lupta dreapta sa ne luptam... sau in ciorapi sa ne mirosim!"
"Ce prostii iesi cind zici la tabla!"
"De ce stai cu spatele la mine? Ai fata in reparatii?"
"Am pierdut desenul pe tabla..."
"Nu aveti desen la talent!"
"Tot semestrul hai la tabla!"
"Mai auziti odata cu ochii si vedeti cu urechile!"
"Nu te mai zambi asa la mine intr-un canin!"
"Iti dau amenda 50 de mii daca mai mesteci guma la ora mea!"
"Hei!... Tu ala, din ultima banca... Fa un pas inainte si risica-te in picioare!"
"Dragu-mi era satul meu si pomul unde lega mama porcul!!!"
"Multimile de boieri isi tineau banii numerar in pungi. Haiducii ii atacau si ii usurau de bani in toate baladele."
"Ce imi place sa aud linistea de afara..."
"Cea mai boala raspandita este musca Tete."
"N-ai reglat calumea ca ia uite ce scum foate (fum scoate)"
"Statuile se fac din piatra la aia care au castigat la razboi. Noi facem statui ca daca vin alti straini si vad ca noi nu avem statui zic ca noi am pierdut toate razboaiele (baiat-6 ani)."
"Somnul vine cand observa ca noi stam degeaba (fetita-4 ani)."
"Respect inseamna sa te scoli sa stea babele pe scaun (baiat-8 ani)."
"Prietenii sunt cele mai importante ingediente ale vietii."
"...Doua sticle de Cola la cutie..."
"Rebreanu ne infatiseaza in Padurea spanzuratilor o padure plina cu pomi in care spanzuratii tin loc de crengi"
"Nu conteaza ca canibalul l-a ucis pe om, ci de ce ii era foame canibalului."
"Nu trebuie sa ne suparam ca calul avea picioare, fiindca de fapt Horatius nici nu lua asta in seama."
"Care si-a schimbat parintii in vara asta?"
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...