duminică, 30 mai 2010

Perle de tot felul - 30 Mai 2010

"Profa de rom: care e pronumele tau?"
"Intra elevul de servici la noi in cl si zice la profa:
-am venit sa luam absentii!
-bine! absentii sa se ridice ca sa-i poata lua fetele!
"
"Poezia "pasa hassan "face parte din vol momente si schite"
"Profa de mate: ce pliant vrei? de algebra sau de geometrie plana?
elevul: de algebra plana
"
"Profa de romana:Daca aveti ceva de spus,spuneti,dar fara sa vorbiti."
"Profa de religie:Ce muzica asculatati?
Elev:...metalica...
Profa: Si eu ascult metalica
"
"Doi elevi la lucrare la franceza:bah cum se spune merci in franceza????"
"Profu de mate:ce am avut de facut pt azi elevi?
elevii:tema dom profesor
"
"Profu' de mate zice ceva si nu-l intelegem. noi:ce???profu:nu mai ziceti CE,e o vitamina!!!!"
"In timpul unui cantec:
profa de muzica: voi sunteti mai rau decat a 6-a!
elevul: ce dezacordata-i profa!
"
"Profa de servici (noi faceam galagie) : daca mai scoate cineva un sunet, eu voi avea de furca cu mine!"
"Profa de mate: Sarbu, cat fece 4 la puterea a 2-a?
eleva: face 4ori 4
profa: adica?
eleva: adica 4+4+4+4
profa: spune rezultatul!
eleva: de ce trebuie sa le calculez eu pe toate?!
profa: la loc, 2
eleva: la puterea a 4-a
"
"Cum se fac copii dna?
pai cum sa se faca , se fac cum se face laptele
"
"Am avut norocul de a avea sansa sa am bafta..."
"Cine sapa groapa altuia face munca voluntara(profesor de romana)"
"Profa de geografie:tu sa taci cand vorbesti cu mine!"
"Profa de geografie catre un elev: -spune-mi in cate grupe se impart carpatii meridionali? -carpatii meridionali se impart in 3 grupe:carpatii orientali,carpatii meridionali si carpatii occidentali."
"Profesorul:cat fac 2+3....shase sau shese
elevii: shase
proful:2+3 fac 5
"
"Profa:c este aeroportu
eleva:locul de unde decoleaza trenu
"
"Era un copil rau in cl noastra.
directoarea catre elevul rau:
-te-ai mai cumintit, mai dracule?
"
"Profa de religie:
ia zi ce stii tu despre sf andrei?
elevul:
sf andrei ......a........e un sfant
profa:
bravo zece
"
"Profu' de mate:Ar trebui sa va calculez circumferinta capelor alea patrate pe care le aveti!"
"Lasati usa larg intre deschisa!"
"Profa:Ce zici maica ca nu vaz."
"-Copii...maine o sa va dau o lucrare neanuntata de nu o sa vedeti....nici nu o sa stiti ca va dau de la pag 201 ex:4,6,8,13,23...asa ca mai bine invatati tot!!!"
"Mami, am gresit din greseala."
"Acest lucru simbloizeaza..."
"Nica (din opera "la cirese") este un natrafos si paros."
"Profesorul catre elev:
-Ioan iesi la tabla!Ce munti sunt acestia?
Elevul:
-Carpatii Orientali!
Prof.:
-Dar acestia?
Elevul:
-Munti
Prof.:
-Bravo,cel mai destept din clasa!Nota 10!
"
"Profa de engleza:
-Ce inseamna ,, Open the window?
elev deschide windousul
"
"Profa de mate:cat fac 2+2 Elevii:5"
"Proful:unde este mai cald?
elevul:la munte,deoarece este mai aproape se soare
"
"Profa de romana o intreaba pe o colga :cat fac 12:2
eleva:3
"
"Profa de tehno:cand am deschis masina de spalat vase...a iesit o cascada peste mine"
"El a vazut-o si s-a indragostit de el"
"Profa catre elevi: astazi vreau foarte mult sa ii ascult pe cei care sunt absenti."
"Nechifor Lipan a avut fericita ocazie de a nu se mai întoarce acasa fiind jefuit de niste oameni invidiosi."
"Profa:ce este ghinda?
Elevul:copilul stejarului
"
"Profa d romana.....deci.....acest prenume de politetze......se manifesta trohaic"
"-Profu de franceza ne intraba:Oui o non?
Elevul spune:Yes
"
"Ne pune profa de engleza :
-Copii, spuneti cum se spune in engleza la cheep(ieftin)
"
"Profu:Bogdan, spune-mi ce munti sunt acestia
Bogdan:Carpatii oridionali
"
"Profa de fizica: si deci in concluzie scade datorita scaderii"
"Diriga: p ce data pica 11 iunie?
profa de geo: pe ce planeta se afla terra?
"
"Profa:spuneti o propozitie cu ,cuvantul irigat
elevul:eu m-am irigat cu sirop
"
"Toma Alimos a fost viteaz pt ca:cu o mana conducea calul, cu o mana isi tinea matele si cu o mana se lupta cu Manea"
"Duminica Pastelui cade intr-o Joi."
"Profu de geogra:Tu,uitat-va la mn....!!!"
"La teza de la mate:lenea axelor de simetrie....(legea axelor de simetrie)...."
"Patratul este un cerc cu colt"
"Teza cu subiect unic(romana):simulescu avea o voce de papagal"
"Profa de mate:e bine gresit ce ai scris tu"
"O colega:magnetii se impart in : magneti care atrag alti magneti magnetici si magneti care nu atrag nimic pentru ca nu arata bine..exista si magneti electrici care se atrag intre ei cand sunt bagati in priza dar daca ii scoti nu se mai atrag pentru ca li se strica freza"
"Proful de istorie: Cine conducea Dacia?
Elevul: Soferul..
Proful de istorie: Unde stateau soldatii??
Eleveul: Pe bancheta din spate..
"
"Vorbind despre subiectul unei teze in care trebuia sa facem rezumatul legendei dragos-voda..
un elev zice:oo..io am scris mihai viteazu la titlu...
alt elev intervine
-mie imi spui,io am scris mihai eminescu..
"
"Profa de bio : "De la cine provine veverita ?"
Elevul : "Ghinda provine de la veverita!"
"
"Profa de tehno-aseara m-am culcat la unu.......la ora unu"
"Domn` profesor, ma doare pixu`...nu mai scriu....(a vrut sa zik mana da` noh...)"
"Dak nu taceti odata matur cu voi pe-aici"
"Profa:noi suntem compusi dintro singura celula sau din mai multe? eleva:dintr-o singura celula"
"Profa de biologie o intreaba pe o eleva:cum ne vedem noi,cu ochiul liber sau la microscop? eleva:la microscop"
""In balada Miorita oita il previne pe cioban pentru ca ii placea de el.""
"In luptele de la Plevna romanii au fost tari si cu piepturi de otel inoxidabil."
"Profu de geogra: "Eu mi-am invatat cainele sa danseze din buric si sa scoata radioul din priza.""
"Profu de geogra: "Au venit extraterestrii la mine acasa si am jucat tenis! Nu ma credeti?""
"(Baltagul_clasa a VIII A)-Calistrat Bogza si Ilie Cutui au comis o sinucidere."
"Poligonul este o linie franta inchisa cu forta..."
"Profa d rom: ce este "mie"?
elava: pronume adjectival propriu-zis provenit din participiu
"
"Profa zice:
-Ba mata te-a invatat sa vorbesti prostii?
-Da dumneata de ce vorbesti asa?
-Ca...
-Dumneata m-ai invatat sa vorbesc prostii.
"
"Profa de mate : cine-i 9x + 8y ?? TATA NOE ??!!??"
"Mate:NU aveai cum sa visezi azi noapte ca triughiul este isoscel.!!"
"Prof:W.Shakespeare a fost un geniu
Elev:Ce geniu?!? Genii se numesc cei care inventeaza becuri !!
"
"Domnul profesor cheama un elev la tabla.cat face 1 supra n inmultit cu sinx.elevul:pai se simplifica n cu n si ramane six care este egal cu 6."
"Hagi tudose era prea bogat ca sa isi consume toata saracia pe produsele care s-au scumpit prea mult"
"Doamna de mate:ce inseamna 2 la patrat?
elev:un doi patrat.
"
"Teza q subiect unic la romana:
1)in armata lui Hassan erau multi sinucisi;
2)papa nu avea nimik cu sinulescu;
3)balada ''Pasa hassan'' face parte din Momente si schite
4)balada ''Pasa Hassan'' face parte din volumul ''Romanii de sub Mihai viteazul'' de Nicolae Balcescu
"
"Romana (teza cu subiect unic): Pronume pronominal genitival"
"Dak nu puneti mana sa invatati conceptele alea intru in voi.....na cultura de profa de romana....."
"Un profesor spune : Carol a abdicat ...... dar elevul completeaza -De prost!!!!!!!"
"Ivascu,Murgoci: Ce prostii iesi cand zici la tabla."
"Profesoara de chimie a spus unui coleg de clasa cand acesta a fost chemat la raspuns: " Nu mai clipi cu ochii ca broasca in piftie! Raspunde odata la intrebare.""
"Eu nu pot sa-mi tin orele pentru ca la voi e pauza in timpul orei mele."
________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...